53

955 76 11
                                    

יצאנו מהחדר וטאהיונג החזיק לג׳אנגקוק את היד, הוא לקח אותו במורד המדרגות והוביל אותו לשביל העשוי מעלי כותרת של ורדים.
"מ-מה קורה פה?" ג׳אנגקוק שאל מבולבל. טאהיונג לא ענה לו, הוא רק המשיך ללכת יחד עם ג׳אנגקוק לאורך השביל שהוביל בסופו של דבר לבחוץ. שם כולם חיכו להם ואני ויונגי עמדנו ליד ג׳ין ונאמג׳ון.
טאהיונג ירד על ברך אחת והחזיק לג׳אנגקוק את שתי הידיים.
"בייבי הסיבה היחידה שאני אמרתי לך לא זה כי אני רציתי להציע לך נישואים. אני מתכנן את זה כבר מלא זמן אני פשוט אוהב אותך כל כך" טאהיונג חייך "התינשא לי?" הוא שאל בציפיה.

"כן" ג׳אנגקוק בכה וירד גם על ברך אחת "התינשא לי?" הוא שאל בקול רועד.

"כמובן" טאהיונג חייך אליו ונישק אותו, כלנו מחאינו להם כפיים בהתרגשות ואני רציתי להחזיק ליונגי את היד אבל הוא הלך לחבק אותם. אחרי שהרוחות נרגעו הלכתי ליונגי ונגעתי לו בעדינות בכתף.

"כן בייבי?" יונגי הסתכל עלי "למה אתה לא נועל נעליים? צריך לצאת עוד חמש דקות" יונגי אמר.

"אוקיי" אמרתי בשקט והסתכלתי על הריצפה. יונגי הצמיד אותי אליו ונישק אותי.

"אתה עומד לקבל היט בייב זה למה אתה ככה היום?" יונגי שאל אותי בשקט.

"לא איכפת לך ממני~~" התחלתי לבכות וחיבקתי אותו חזק.

"מה? ברור שאיכפת לי ממך בייבי בוי אני אוהב אותך כל כך" יונגי החזיק אותי צמוד אליו.

"למה אתה כועס עלי כל הזמן??" שאלתי.

"אני לא כועס עלייך אין לי סיבה לכעוס עלייך בכלל" יונגי אמר ונישק אותי, נישקתי אותו בחזרה.

"אייש מה קרה לכם עכשיו?" הוסאוק שאל וגילגל את העיניים שלו.

"אל תתערב הוסאוק" יונגי התנתק מהנשיקה ואמר.

"איפה קאי?" שאלתי את הוסאוק.

"בחדר" הוסאוק חייך חיוך מרושע לעצמו.

"הוא לא בא איתנו?" שאלתי שוב את הוסאוק ועדיין נשארתי צמוד ליונגי.

"כן הוא כן זה מסעדה של ערפדים אם כבר אתה לא אמור לבוא" הוסאוק ציחקק.

"אל תפחיד אותו." יונגי נאנח "זו מסעדה מעורבת בייבי" הוא אמר לי ונתן לי השיקה קטנה על הלחי.

"אוף הדם שלהם לא טעים~~" הוסאוק התבכיין.

"תרגע מפונק לא כל מסעדה יכולה לקנות דם מסוג O" יונגי אמר.

"אה לאלא הזמנתי לנו במיוחד" ג׳ין ששמע את השיחה אמר "הייתי צריך לשלם יותר אבל לא נורא"

"כן ברור שזה לא נורא אני עובד בשביל הכסף הזה אז מה איכפת לך?" נאמג׳ון אמר.

"או תפסיק לדבר שטויות כאילו שחסר לך" ג׳ין גילגל את העיניים שלו. הוא החזיק לנאמג׳ון את הידיים והסתכל לו בעיניים.

yoonmin Hybrid & a VampireWhere stories live. Discover now