ג׳ימין: "היי ג׳ון"
ג׳ון: "ג׳ימין מה אתה רוצה ממני?"
ג׳ימין: "תשחרר את נאמג׳ון והוסאוק ליום אחד."
ג׳ון: "ממש ל-"
ג׳ימין: "כן! או! יאיייי! תודה!!"
ג׳ון: "ג׳ימין אני אמרתי לא."
ג׳ימין: "כן!"
ג׳ון: "לא!"
ג׳ימין: "אז זה כן! נהדר! להתראות ג׳ון!"
ניתקתי את השיחה, יצאתי מהחדר שלנו והחזרתי ליונגי את הטלפון.
"עם מי דיברת?" הוא שאל."עם ג׳ון" עניתי.
"למה?" יונגי שאל מבולבל.
"אתה תראה" חייכתי חיוך קטן והתיישבתי מעליו. אנחנו היינו לבד בבית אז כמובן ש "שיחקנו" קצת. יונגי התחיל לשחק לי בקצה של הזנב, אני לא רציתי להיות חרמן כי ידעתי שברגע שזה יקרה ליונגי תיהיה את כל השליטה עלי אז קמתי ממנו וברחתי לו.
"בוא הנה!" יונגי תפס אותי והרים אותי אליו.
"לאאא~~" התבכיינתי וציחקקתי.
"קדימה בייבי אנחנו שם כבר חצי דרך" יונגי אמר ושיפף את היד שלו על האיבר שלי.
"אני אמור לקבל היט תיהיה סבלני~ " התבכיינתי.
"קדימה בייבי~" יונגי חזר על עצמו ונתן לי עוד כמה נשיקות קטנות.
"אז תיהיה עדין איתי~" התחננתי.
"אני מבטיח" יונגי ענה והשכיב אותי בחזרה על הספה. הוא נישק אותי חזק ונשכב מעלי, נישקתי אותו בחזרה ועטפתי את הרגליים שלי מסביב למותניים שלו. יונגי הוריד לי את המכנסיים ומיד ירד ללקק ולמצוץ את האיבר שלי בזמן שהוא מרחיב את החור הורוד שלי עם האצבעות הארוכות שלו.
יונגי הבטיח שהוא יהיה עדין ולבנתיים.. הוא מקיים את ההבטחה שלו. הוא נכנס אלי בעדינות ובאיטיות, הוא חיכה שאני אתרגל לאיבר הגדול והרחב שלו ואז הוא התחיל לזוז. הוא זז בתנועות איטיות, עדינות ומלאות אהבה.
ועכשיו שהוא יודע במאה אחוז שאני כל כולי מחוייב לו הוא יצא ממני לאט סובב אותי ואמר לי לשבת על הברכיים.
הוא נישק לי את הצוואר והכתפיים בזמן שהוא משפשף את האיבר שלו על החור שלי ומגרה אותי. אז הוא דחף אותי לספה והבליט לי את התחת הוא נתן לי מכה קטנה ונכנס אלי באגרסיביות."א-אתה כזה מרושעע~~" התבכיינתי תוך כדי שאני גונח בקול ומנסה לתפוס ליונגי את המותניים כדי שיאט.
"אני מצטער בייבי אני לא יכול בלי הגניחות החזקות והנואשות שלך" יונגי חייך חיוך ערמומי ויצא ממני, חשבתי שזה נגמר... אבל טעיתי. שניה אחר כך יונגי חדר לתוכי בצורה חדה, הוא פגע בדיוק במקום הנכון, הוא נכנס עד הסוף... ויצא. ושוב הוא נכנס לתוכי עד הסוף ויצא ממני מה שגרם לי להיות כל כך חלש ונואש בשבילו.
יונגי הפסיק ונתן לתחת שלי נשיקה קטנה "אני פאקינג מאוהב בתחת הזה" יונגי אמר ונתן לי עוד מכה קטנה בתחת.
"כל כך אדום" הוא נשך את השפה שלו ונתן לי עוד מכה בתחת.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romance(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...