51

975 90 20
                                    

"אתה רעב?" שאלתי את ג׳ימין והחזקתי לו את היד.

"לא" ג׳ימין הסתכל עלי וחייך, התנשקנו לכמה דקות ואז טאהיונג וג׳אנגקוק הגיע לסלון ראינו ביחד טלוויזיה והיה צילצול בדלת. ג׳ימין הלך לפתוח את הדלת לבד עם כובע על הראש.

"שלום אפשר לעזור?" הוא שאל.

"מי אתה?" שמענו קול מוכר מהדלת, אני וג׳אנגקוק הסתכלנו אחד על השני ומיד רצנו לדלת, טאהיונג כמובן רץ אחרינו.

"אני ג׳ימין" ג׳ימין חייך אל אמא שלי.

"כן אבל מה אתה?" היא שאלה בזילזול.

"העוזר שלי" אמרתי לה ומשכתי את ג׳ימין מאחורי "א-אמא מה את עושה פה?" שאלתי.

"באתי לראות מה קורה ביינך לבין סוני ואני מתעקשת לראות את טאהיונג" אמא שלי אמרה וניכנסה לתוך הבית.

"היי" טאהיונג הסתכל עליה ג׳אנגקוק מיד הסתובב לטאהיונג וגרר אותו לסלון.

"מי זה? אני לא מכירה אותו" אמא שלי שאלה אותי. 

"זה טאהיונג" אמרתי לאמא שלי.

"יונגי!!!" ג׳אנגקוק צעק עלי.

"היא צריכה לדעת!" צעקתי עליו בחזרה.

"אוקיי אז ג׳ימין לא העוזר של יונגי הוא הבן זוג שלו! כן הוא יוצא עם הייבריד!!" ג׳אנגקוק.

"השתגעת???" הסתכלתי על ג׳אנגקוק בכעס.

"אויי אני צריכה לשבת" אמא שלי אמרה בדרמטיות והלכה מהר לשבת על הספה.

"אמא אל תיהיה ככה זה לא כזה נורא" נאנחתי.

"אחרי כל מה שאני עשיתי בשבילכם ככה אתם גומלים לי? מה סך הכל ביקשתי נכדים???" היא שאלה בכעס.

"עדיין יכול להיות לך נכדים..אנחנו יכולים לאמץ.." ג׳אנגקוק אמר.

"זה לא אותו דבר ואתה יודע את זה! תתביישו לכם!" היא צעקה.

"אמא עם כל הכבוד אל תצעקי עלינו! אנחנו בוגרים וזכותנו לאהוב את מי שאנחנו רוצים, חלקנו בכלל לא רוצים ילדים.." אמרתי.

"אנחנו לא?" ג׳ימין שאל.

"לא עכשיו ג׳ימין." הסתכלתי עליו עם פרצוף רציני והוא מיד רץ לחדר שלנו.

"ואתה! במשך מאות שנים שאתה מעז לשקר לי שטאהיונג בת?!!" אמא שלי צעקה על ג׳אנגקוק.

"קודם כל יונגי היונג גידל אותי אז הוא יותר אמא שלי ממה שאת בחיים תיהיה בשבילי דבר שני אני ידעתי שאת תגיבי ככה זה למה אני לא סיפרתי לך ודבר אחרון יונגי יצא עם בני אדם כל החיים שלו תצעקי עליו לא עלי לפחות אני נשארתי עם מישהו אחד~~" ג׳אנגקוק התבכיין.

"היי למה אתה חייב לזרוק אותי ככה מתחת לגלגלים יחד איתך?" שאלתי.

"כדי שאני לא יהיה יחיד שצועקים עליו" ג׳אנגקוק ענה והריב שלנו נמשך לאורך זמן, וכשאבא שלי הגיע זה בכלל היה גיהנום. אני פחדתי שהם יעשו משהו לג׳ימין... באחד הרבים אמא שלי תקעה את הציפורניים שלה ביד שלי בכעס והתחיל לרדת לי דם.

yoonmin Hybrid & a VampireWhere stories live. Discover now