95

678 63 0
                                    

"הם עובדים על עוד טעמים.... אני מקווה" יונגי אמר לקאי אחרי שהוא סיים את הכוס "אבל מה שכן זה מחזיק יותר מדם רגיל. לוקח זמן עד שניהים רעבים שוב."

"ברור שלוקח זמן מי רוצה לשתות את דבר הזה סתם ככה??" קאי אמר מוגעל.

"היונגי אני יכול לנסות?" שאלתי.

"ממש לא" יונגי אמר.

"למה~~" התבכיינתי.

"כי אתה לא צריך את זה ואני לא יודע מה זה יכול לעשות לך" יונגי אמר והלך לשים את הכוס בכיור.

"עזוב ג׳ימין זה באמת דוחה." קאי אמר לי, הוא הפעיל אחת מהסדרות שאנחנו אוהבים לראות ביחד והתכסה מתחת לשמיכה דקה שהייתה על הספה. יונגי התיישב לידי ואני מיד החזקתי לו את היד חזק.

"הכל בסדר?" יונגי שאל אותי בדאגה.

"זה מתחיל" לחשתי לו.

"ג׳ימין? אתה בסדר?" קאי שאל את ג׳ימין כי הוא שם לב להתנהגות המוזרה שלו. ג׳ימין הסתכל עליו לכמה שניות ונאנח.

"אני מצטער קאי אני יודע שזה קשה לך אבל אני לא שולט בזה" מילמלתי ומיד הסתובבתי ליונגי וחיבקתי אותו חזק.

"זה...מה שאני חושב שזה?" קאי שאל והניח את היד שלט על הגב שלי.

"כן" יונגי ענה בשמי וחיבק אותי בחזרה.

"יונגייי!!!" לפתע ג׳ימין קיבל התקף עצבים והתחיל להרביץ ולשרוט אותי שזה לא כאב לי אבל זה כן העציב אותי לראות אותו ככה.
"אני שונא אותך!!!" הוא צעק והמשיך להרביץ לי, קאי שנבהל בדיוק כמוני מהתנהגות הפתאומית של ג׳ימין, תפס לו את הידיים ומשך אותו ממני.

"ג׳ימין תרגע" קאי אמר לו ואני מיד קמתי מהספה.

"לאאא!! לאא!!!" הוא לפתע התחיל לבכות ורץ לחבק אותי חזק "אני מצטער~ אני מצטער~~~ אני אוהב אותך" הוא בכה וצרח.

"ששש הכל בסדר בייבי, אני כאן" לחשתי לו והרמתי אותו אלי ושתי שניות אחר כך ג׳ימין נרגע והתפנק עלי. נאנחתי ונתתי לו נשיקה קטנה , אין לי שום דבר אחר לעשות חוץ מלהחזיק אותו צמוד אלי ולחבק אותו בעדינות.
נשכבתי יחד עם ג׳ימין על הספה השניה וקאי נתן לי אתה השמיכה שהוא התכסה בה.
"תודה" חייכתי אליו חיוך קטן וכיסיתי אותי ואת ג׳ימין ביחד.

"דאדי אני רוצה שתנשק אותי" ג׳ימין לחש בשקט ובקול תינוקי.

"אוקיי בייבי" אמרתי ונישקתי אותו בעדינות ואחרי הנשיקה ג׳ימין דחף את הראש שלו לחזה שלי ונרדם.

"וואו" קאי ציחקק בשקט.

"וזו רק ההתחלה" נאנחתי.

"לו זה בטח יותר קשה לא פלא שהוא עצבני" קאי אמר.

"כן... זה למה אני לא מנסה לעצור אותו או לוקח את מה שהוא אומר ועושה ללב כי אני יודע שהוא לא באמת מתכוון לזה" חייכתי חיוך קטן.

yoonmin Hybrid & a VampireWhere stories live. Discover now