62

835 71 7
                                    

יונגי חיבק אותי בעדינות על המיטת הבית חולים ונישק לי את הלחי בזמן שאני חוזר לישון. הוא ליטף לי את הלחי ונאנח "אני דואג.. ואני כועס שלא נשארת בבית אבל אני לא יכול לכעוס עליך כי אתה עשית את זה בשביל להגיע אלי שזה באמת מדהים אבל נורא מסוכן ואני לא הייתי סולח לעצמי אם היה קורה לך משהו."  הוא אמר ונאנח.
"אני לוקח אותך הביתה אחרי שתרדם אז תביא לי עוד נשיקה עכשיו.." הוא לחש, נישקתי אותו בכל הטיפת אנרגיה שנשארה לי ויונגי כמובן נישק אותי בחזרה נשיקה מלאת אהבה.
התנתקתי מהנשיקה ודחפתי את הראש שלי לחזה שלו, לא התכרבלתי איתו ככה הרבה זמן ואני שכחתי כמה טוב זה מרגיש כשהוא מחבק אותי ככה.
"זה יהיה אנוכי מצידי להשאיר אותך איתי..אבל אני פשוט הולך להתגעגע אליך כל כך"

"אני אוהב אותך" לחשתי והרמתי את הראש שלי אליו.

"ואני אוהב אותך" יונגי חייך חיוך קטן. "לך לישון חתלתולי שלי" הוא לחש והצמיד אותי אליו יותר. סוף סוף נרדמתי והתעוררתי למחורת בבוקר במיטה של יונגי לבד.

"איך אתה מרגיש ג׳ימיני?" ג׳ין נכנס לחדר עם פרצוף אשם.

"אני בסדר." חייכתי "אל תכביד על עצמך אני לא כועס" אמרתי.

"אבל יונגי כן.." ג׳ין נאנח והתיישב על המיטה לידי.

"אני אגיד לו להפסיק כי זה הכל היה מכוונה טובה אני יודע שההתקפים שלי יכולים להיות עבודה נורא קשה, רק יונגי יודע להשתלט עליהם וזה גם לוקח מלא זמן... אני לא צריך לספר לך.." צחקקתי והחזקתי לג׳ין  את היד.

"כולנו מתגעגעים אליהם..." ג׳ין נאנח "נאמג׳ון כועס עלי גם... והוא לא אמר לי שהוא אוהב אותי כבר כמה ימים..." ג׳ין לפתע התחיל לבכות בלי דמעות, חיבקתי את ג׳ין חזק ונאנחתי.

"אני בטוח שהוא אוהב אותך" ניחמתי אותו.

"זה נאמג׳ון היונג" קאי נכנס לחדר עם הטלפון של ג׳ין ביד.

"תראה מה הוא רוצה ג׳ימיני אני לא רוצה לשמוע אותו צועק עלי שוב.." ג׳ין לחש לי, קאי הביא לי את הטלפון ואני עניתי.

ג׳ימין: "היי היונג בוקר טוב"

נאמג׳ון: "בוקר טוב ג׳ימיני אתה נשמע יותר טוב עכשיו"

ג׳ימין: "כן ישנתי טוב"

נאמג׳ון: "אני שמח! אפשר את ג׳ין...?"

ג׳ימין: "א-אני לא חושב שהוא ממש רוצה לדבר כרגע... ספציפית איתך.."

נאמג׳ון: "הוא כועס עלי בגלל אתמול?? תגיד לו שאני התקשרתי כדי להתנצל!"

ג׳ימין: "הוא לא כועס... הוא מריגש אשם אז הוא בוכה...אתה פגעת בו"

נאמג׳ון: "אוי אלים אדירים! ג׳ימין פליז פליז פליז תן לי לדבר איתו!!"

yoonmin Hybrid & a VampireWhere stories live. Discover now