108

396 39 8
                                    

ניסיתי להילחם בעצמי ולא לחזור להיות בן אדם כי לא רציתי לדבר עם יונגי, אבל מצד שני אני הייתי צריך, אחרת הוא יכעס עלי יותר. הוא רוצה לשמוע מה קרה ממני ולא מבאם. ואם באם יגיד לו אז הוא התעצבן עלי יותר ויגיד "למה אני צריך לשמוע דברים כאלה מבאם?"
חזרתי בחזרה לבן אדם וירדתי מיונגי. לא ידעתי מה להגיד... עדיין היו לי עוד כמה שאלות לגביי כל הנושא הזה ולא רציתי לדבר עם יונגי עד שאני בטוח שזה מה שאני רוצה לעשות.

"מה ג׳ימין? אף אחד לא התייחס אליך אז הלכת להציק לאנשים אחרים?" יונגי שאל. זה פגע בי.. אני לא ידעתי שאני עד כדי כך מציק לו. עכשיו אני בכלל לא רוצה לדבר איתו. ניסיתי להילחם בדמעות שלי. לא רציתי שיונגי יראה שאני נעלבתי כי בטח עוד יהיה לו מלא דברים להגיד על כמה שאני מציק לו.
"למה אתה בוכה ג׳ימין? מה עשית? אתה מוכן להסיבר לי?" יונגי שאל כשהוא מתחיל לאבד את הסבלנות אלי... שזה משהו שאני דיי רגיל אליו...
יונגי הרים אותי בחזרה אליו וחיבק אותי בעדינות "תספר לי.. או שאני כבר אתחיל לכעוס.. ואתה יודע מה קורה כשדאדי כועס" יונגי לחש לי באוזן והצמיד אותי אליו יותר, הוא כנראה ידע שאני עומד לנסות לברוח ממנו.
"שאני אספור עד שלוש?" יונגי אמר ודחף את אחת מהידיים שלו מתחת לחולצה שלי. עדיין לא עניתי לו "אחת..." הוא התחיל לספור ונתן לי נשיקה קטנה על הלחי.
"שתיים..." הוא לחש לי באוזן ומשם ירד לנשוך את הצוואר שלי בעדינות, רק כדי להכאיב לי טיפה, לא בשביל שירד לי דם.
"שלו..." יונגי התחיל לדחוף את היד שלו מתחת למכנסיים שלי.

"אוקיי אוקיי אני אספר לך" אמרתי והזזתי לו את היד.

"חתלתול עקשני שלי." יונגי ציחקק וסובב אותי אליו כדי שעכשיו אנחנו ניהיה פנים מול פנים.
"תספר לי. ואני רוצה לשמוע הכל. ואת האמת ג׳ימין. אני ברור?" הוא שאל.

"כן..." נאנחתי וגילגלתי את העיניים שלי.

"אתה תקבל על זה עונש." יונגי אמר בשניה שהוא שם לב שגילגלתי את העיניים שלי.

"אוקיי היונג..." אמרתי עצוב והשפלתי את המבט שלי. "יונגי היונג.. אתה יודע איך שכולם פה בבית ערפדים?" שאלתי

"כן...?" יונגי ענה מבולבל הוא כנראה לא הבין לאן אני חותר.

"אתם כולכם יוצאים כל הזמן לצוד ואתם תמיד מדברים על דברים של ערפדים... אפילו ג׳ין כל הזמן עם קאי... ואף אחד לא שם לב אלי..  אני פשוט מרגיש שונה... ואני מרגיש לא קשור... אז התקשרתי לבאם כדי לשאול אותו מה הוא חושב שיקרה אם הייבריד כמוני יהפוך לערפד.. ואז ניסיתי להתקשר לג׳ון כדי לשאול אותו אם הוא יוכל להפוך אותי למקרה שאתה לא תרצה.. בגלל שהוא כבר עשה את הטעות ואני בטוח שהוא יודע מה הוא עשה רע אז יכול להיות שהוא יודע איך לתקן אותה כדי שזה לא יקרה שוב" הסברתי ליונגי ותוך כדי שאני מדבר אני כבר התחלתי להבין את התוצאות של זה. יונגי לא היה שמח שאני רוצה להפוך לערפד.

yoonmin Hybrid & a VampireWhere stories live. Discover now