"ג׳ימין... ג׳ימין ... תתעורר אתה בוכה מתוך שינה" ג׳אנגקוק העיר אותי.
"יונגיייי~~" התעוררתי מהחלום הנוראי בבכי.
"ששש יונגי בסלון" טאהיונג לחש לי "על מה חלמת?" טאהיונג שאל, סיפרתי לטאהיונג ולג׳אנגקוק על החלום תוך כדי שאני בוכה.
"ג׳ימיני...אתה חייב להרגע ולהבין שזה רק חלום..." טאהיונג נאנח.
"לאלא! אני רוצה לראות את יונגי!" התעקשתי בבכי.
"אוקי אני אלך לקורא לו, תשאר כאן" טאהיונג אמר ויצא מהחדר שלו, הוא סגר את הדלת וירד במדרגות. שמעתי צעדים מתקרבים לחדר של טאהיונג וג׳אנגקוק, יונגי פתח את הדלת. ג׳אנגקוק יצא מהחדר והשאיר אותי ואת יונגי לבד. ואם אתם תוהים למה אני ישן אצל טאהיונג וג׳אנגקוק זה כי אני שיחקתי איתם כל הערב עד שנרדמתי. היה לי וליונגי ריב קטן שהוא נגמר בסדר....אבל אני עדיין רציתי להיות רחוק ממנו לכמה זמן.
"שמעתי על החלום שלך" יונגי חייך חיוך קטן ומרגיע, הוא התיישב על המיטה וליטף לי את הפוני.
"אתה מפחד להיכנס לחדר שלי ולראות אותי עושה אאורגיה עם כל האקסים שלי?" יונגי שאל."אל תצחק עלי..." אמרתי בקול עצוב.
"אני לא צוחק." הוא חייך "אל תבכה.." הוא נאנח והרים אותי אליו,הוא חיבק אותי חזק "טאהיונג אמר לי שבכית מתוך שינה..זה נכון?" הוא שאל.
"כן" מילמלתי.
"אתה יודע שאני אוהב אותך, אתה היצור היחיד שאני חושב עליו ואני לא מסוגל לחשוב על אף אחד אחר כשאני איתך." יונגי חייך ונתן לי נישקה קטנה על הכתף.
"אני אוהב אותך היונג" דחפתי את הראש שלי לצוואר שלו.
"מממ ואני אותך בייבי שלי" יונגי לחש ומחץ אותי טיפה, עצמתי את העיניים שלי והתחלתי להירדם.
התעוררתי במיטה של יונגי מכורבל מתחת לשמיכה שלו, הוצאתי את הראש מהשמיכה והסתכלתי על יונגי שוכב לידי, הוא היה בטלפון והיו לו גם אוזניות.
טפחתי לו על הכתף והוא הוריד את האוזניות "בוקר טובב" הוא אמר בקול מרגיע וחיבק אותי בעדינות "איך ישנת?" הוא שאל."בסדר.." מילמלתי בשקט.
"הכל טוב?" יונגי שאל.
"כן" לחשתי וניצמדתי אליו, יונגי נאנח והמשיך לחבק אותי באהבה.
"מה מדאיג אותך ג׳ימיני?" יונגי שאל שוב.
"ג׳אנגקוק וטאהיונג אמרו לי שאתה היית נשוי... פעם אחת..לערפד.." נאנחתי.
"בייבי.. זה כבר לא חשוב. הוא כבר ממזמן לא בחיים שלי. אני מבטיח" יונגי נתן לי נשיקה קטנה.
"אתה היצור היחיד בחיים שלי" הוא חייך ונישק אותי שוב, נישקתי אותו בחזרה ועליתי מעליו.
יונגי החזיק אותי מהמותניים בעדינות והחליק את הידיים שלו רק על הגב שלי בזהירות. התנתקתי מהנשיקה לאט והסתכלתי לו בעיניים.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romance(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...