70

907 82 7
                                    

"ג׳ימין אתה נראה לחוץ.. אתה בסדר?" צ׳ין שאל אותי כשהיינו בדרך לבית שלו אחרי בית ספר..

"כן אני פשוט לא רגיל להיות מחוץ לבית בלי אף אחד מהחברים שלי.." אמרתי לצ׳ין בשקט.

"באמת? אין לך מה לפחד..אני כאן ואתה בבית שלי אז אתה בטוח" צ׳ין חייך אלי "מה הקטע שלך איתם בכלל?"

"אני גר איתם.. הם המשפחה שלי." חייכתי חיוך קטן.

"מי זה היה ההוא שבא ביום?" צ׳ין שאל.

"זה ג׳ין.. הוא  אמא שלי" ציחקקתי.

"אין לך אמא?"

"לא אמא ולא אבא" ירד לי החיוך..

"אני מצטער אני יודע איך זה מריגש.. אני גר אצל סבתא שלי כבר חמש שנים.. אני לא יודע אם אתה זוכר את ההלוויה של ההורים שלי.. כל הכיתה הייתה שם." צ׳ין נאנח.

"כן.. אני זוכר" נאנחתי "זה היה עצוב."

"אבל זה עבר והחיים קצרים אז אין סיבה להתקע בעבר" צ׳ין חייך.

"כן... חיים קצרים" הסכמתי, התקרבנו לבית של צ׳ין והתחלתי לשמוע נביחות.

"יש לך כלב?" שאלתי.

"כן הוא ענק, אבל אין לך מה לפחד הוא סתם נובח לכמה שניות ואז הוא מפסיק" צ׳ין ציחקק ופתח את השער והכלב רץ אלי מהר וחשף אלי את השיניים שלו. צרחתי והתחבאתי בפחד מאחורי צ׳ין.
"היי סקיי! תרגע!" צ׳ין החזיק לו ברצואה "ג׳ימין בוא ללטף אותו, שיראה שאתה לא עושה כלום" הוא אמר. לקחתי את היד שלי ועשיתי מה שאני עושה ליונטאן כשהוא נובח עלי אבל סקיי השתחרר מהאחיזה של צ׳ין ותקף אותי, הוא לא נשך אותי הוא פשוט השכיב אותי על הרצפה ונבח עלי. צ׳ין והילדים אחרים שהיו איתנו משכו אותו ממני וצ׳ין הלך לסגור אותו באחד החדרים.
"אני מצטער ג׳ימין אני לא יודע מה איתו הוא מאוד רגוע בדרך כלל.." צ׳ין נאנח ועזר לי לקום.

"כלבים לא אוהבים אותי משום מה.." אמרתי והחזקתי לצ׳ין את היד חזק.

"בוא הוא סגור בחדר, הוא לא יכול לצאת" צ׳ין אמר ולקח אותנו לחדר שלו.
התיישבנו על המיטה והתחלנו לעבוד ואז הטלפון שלי צילצל לקחתי את הטלפון שלי איתי ויצאתי מהחדר.

ג׳ימין: "מה אתה רוצה?"

יונגי: "תדבר יפה. אני רק התקשרתי לשאול מה קורה."

ג׳ימין: "אני בסדר.."

יונגי: "אתה לא נשמע ככה."

ג׳ימין: "אני עושה עבודה לבית ספר היונג."

יונגי: "יש מישהו איתך?"

ג׳ימין: "לא המורה שם את טאהיונג וג׳אנגקוק בקבוצה אחרת"

יונגי: "אוקיי..תתקשר אלי כדי שאני אבוא לקחת אותך."

ג׳ימין: "בסדר, ק-קוראים לי אני צריך ללכת"

yoonmin Hybrid & a VampireWhere stories live. Discover now