התעוררתי בבוקר וירדתי ישר למטבח כי ג׳ימין לא היה במיטה שלו.
"איפה ג׳ימין?" שאלתי את ג׳ין."אה הוא ילל ליד הדלת מחמש בבוקר אז נתתי לו לצאת." ג׳ין חייך.
"אתה משוגע?! משהו יכול לקרות לו!" צעקתי.
"תרגע... הוא משחק עם איזה עכבר שהוא תפס בחוץ." ג׳ין גילגל את העיניים שלו והצביע על הדלת השקופה שמובילה לחצר ושם בדשא ראיתי את ג׳ימין רודף אחרי עכבר פצוע. יצאתי לחצר ובלי שסמתי לב יונטאן יצא אחרי והתחיל לרדוף אחרי ג׳ימין. ג׳ימין נבהל ותיפס מהר על העץ שיהיה שתול באמצע הגינה.
"רד למטה ג׳ימין אני רוצה לדבר איתך." אמרתי והכנסתי את יונטאן מהר לתוך הבית. ג׳ימין החתול הסתכל עלי וירד מהעץ, הוא התיישב על הדשא והפך בחזרה לבן אדם.
האוזניים שלו היה נפולות לצדדים והזנב שלו זז בצורה איטית וחלשה."אני יכול להסביר..." הוא אמר בשקט "היה לי עוד סיוט ..לא רציתי להגיד לך אז פשוט יצאתי החוצה כדי לחשוב על משהו אחר. מצאתי עכבר." ג׳ימין תפס את הזנב של העכבר והרים אותו באוויר "יש לו רגל פצועה ואני כבר שעה מנסה לתפוס אותו כדי שאני יוכל לעזור לו" הוא נאנח והניח את העכבר הקטן על הכתף שלו "הוא יודע שאני לא אפגע בו אבל הוא קצת שובב." הוא חייך חיוך תמים.
"בייבי למה לא הערת אותו?" שאלתי והתיישבתי לידו.
"אני לא רציתי שזה יפגע בך..ויהפוך לעוד ריב. אני שונא לריב איתך באמת. בכאילו זה כיף" הוא ציחקק.
"אני יודע" ציחקקתי גם "אבל אתה יכול להעיר אותי לא משנה על מה היה הסיוט חשוב לי שאתה תרגיש בטוח" החזקתי לו את היד.
"יצאתי לחצר בחמש לפנות בוקר... זה לא סימן שאני מרגיש בטוח...?" הוא שאל.
"אני התכוונתי שתרגיש בטוח איתי... אצלי בין הידיים.." אמרתי והעפתי את העכבר מהכתף שלו כדי שאני יכול לחבק אותו..
"איך אני יכול להרגיש בטוח איתך כשהחלומות שלי שאני בכלל לא שולט בהם פוגעים בך, מתסכלים ומעייפים אותך?" הוא שאל.
"אני פשוט הייתי ככה כי התעוררתי מחלום טוב..."
"ואני כמובן הרסתי לך אותו"
"לאלא לא זה לא מה שהתכוונתי כי אתה יודע מה בא אחרי החלום הראשון? עוד חלום פי אלף יותר טוב מהקודם." חייכתי.
"אני מקנא בך" הוא אמר.
"למה כי היו לי שני חלומות טובים ברצף?" שאלתי.
"כן זה לא הוגן." הוא עשה פרצוף עצוב
"בייבי אני חושב שאתה ככה רק בגלל שאתה חושב על הדברים האלה לפני שאתה הולך לישון. ואתה חושב אותם בקול כשאתה חושב שאני כבר נרדמתי... אבל אני לא ואני שומע אותך.. פשוט תזכור שאני כאן ליידך אוקיי?" נאנחתי
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romance(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...