חזרתי הביתה אחר הצהריים ועלתי לחדר שלי, ג׳ימין, ג׳אנגקוק וג׳ין היו שם על המיטה שלי.
"אתם מלמדים את ג׳ימין היסטוריה?" שאלתי עם חיוך."כן יונגי אתה היית בגרמניה בתקופה הזאת לא?" ג׳ין שאל.
"לא אבל הייתי ממש קרוב לשם הייתי בטרנסילבניה" התיישבתי גם על המיטה.
"אז מתי גרנו בגרמניה?" ג׳אנגקוק שאל.
"במלחמת העולם הראשונה." עניתי.
"אההה נכון נכוןן כשאתה גרת בטרנסילבניה אני וטאהיונג היינו בשוודיה, עכשיו אני זוכר... לא קרה שם כמעט כולם.."
"אפשר להתפקס~~ זה הרבה חומר שאני מנסה לילמוד~~" ג׳ימין התבכיין...
"היי הכל בסדר ג׳ימיני אני אעזור לך, תודה לשנייכם אבל אני יכול להמשיך מכאן." חייכתי אל ג׳ין וג׳אנגקוק והם יצאו מהחדר.
התיישבתי מאחורי ג׳ימין וחיבקתי אותו בעדינות"למה לקח לך הרבה זמן?" ג׳ימין שאל.
"הייתי רעב.. למה אתה התגעגעת אלי?" שאלתי וציחקקתי.
"לא... רק סקרן..." הוא מילמל
"אוקיי אז בוא נמשיך ללמוד" אמרתי.
"אבל אבל זה משעמם~~" הוא התבכיין.
"אני אנסה לספר לך את זה לא משעמם אבל אתה חייב לרשום את כל מה שאני אומר לך"
"אוקיי.." ג׳ימין נישען קדימה למחברת שלו ואני זזתי כדי להיות מולו.
"לאאא~~" הוא ילל "היה לי נוח ככה~" ג׳ימין אמר באותו טון והתיישב עלי.
"מה שנוח לך..." מילמלתי "אוקיי בוא נתחיל." אחרי כמה שעות ג׳ימין התחיל לנקר אז הפסקתי.
"אני אלך לקנות לאוכל בריא תכנס להתקלח ביינתיים אוקי?"
"אתה שוב הולך?" הוא שאל בקול עצוב.
"כן אבל אתה תיהיה במקלחת אז זה בכלל לא ישנה." חייכתי אליו.
"זה לא יקח הרבה זמן אני מבטיח" אמרתי לו וקמתי מהמיטה."טוב..." ג׳ימין נאנח והלך להתקלח, חזרתי הביתה אחרי עשר דקות, השתדלתי לקנות לג׳ימין את המאכלים הכי טעימים וגם הכי בריאים.. אני אפילו הסתובבתי בין אנשים ושאלתי אותם מה יותר בריא וטעים.
הכנתי לג׳ימין הכל על צלחת וחיכיתי שהוא יצא מהמקלחת.
אחרי שהוא סיים אני נכנסתי גם להתקלח ולאחר מכן נכנסתי למיטה והתכוננתי לשינה."היונג..? אני יכול להישאר בבית מחר?" ג׳ימין שאל ונשכב לידי.
"למה אתה לא מרגיש טוב?" שאלתי.
"לא... אני בסדר אבל אני רוצה להישאר איתך.." הוא אמר בקול עצוב.
"זה חמוד אבל לא. יש לך בית ספר נשאר לך רק עוד שנה וחצי זה כלום.." נאנחתי.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romance(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...