57

1K 81 4
                                    

אחרי עשר דקות בערך ירדתי למטה לסלון והתיישבתי על יונגי "איך אתה מרגיש בייבי?" יונגי שאל אותי.

"אני עייף" לחשתי לו והנחתי את הראש שלי על הכתף שלו.

"עייף? או אוקיי, לך לישון" יונגי לחש ונתן לי נשיקה קטנה.

"אתם תהיו כאן גם מחר?" צ׳אניול שאל.

"אה לא נראה לי.. לג׳ימין יש בית ספר מחר אז אנחנו נחכה שהמזג אוויר ירגע ואז אנחנו נצא" יונגי ענה.

"מממ חבל... אתם צריכים לעבור לפה קבוע" באקהיון ציחקק.

"כן אנחנו פשוט גרים ליד יער עם כל החברים שלנו ואנחנו באים לפה בחופשים" יונגי חייך, הוא דיבר איתם לכמה זמן ואז הם הלכו. הוא הלך להכין לי ארוחת ערב ואני הייתי בסלון כשקיבלתי שיחת טלפון מוזרה.

לא ידוע: ------------

ג׳ימין: "הלו? מי זה?" 

לא ידוע: "הגעתי לג׳ימין?"

ג׳ימין: "א-אמ כן...?"

השיחה התנתקה.

"עם מי דיברת בייבי?" יונגי שאל אותי.

"אני לא יודע..." מילמלתי מבולבל.

"בטח טעות במספר" יונגי חייך והניח את הצלחת שלי על השולחן.

"תודה" חייכתי אליו "לא אבל זה היה מוזר.. הוא ידע את השם שלי" אמרתי ואז הטלפון שלי צילצל שוב.

"שים על סיפקר" יונגי אמר והתיישב לידי.

ג׳ימין: "מי זה?"

לא ידוע: "אני עובד עם חבר שלך ואני צריך שתעשה בשבילי משהו"

ג׳ימין: "א-אמ.. סליחה?"

לא ידוע: "פשוט תעשה מה שאני אומר לך או שאתה לא תראה את חבר שלך בחיים."

ג׳ימין: "רציני? אתה מאיים עלי??"

לא ידוע: "אתה רוצה להמשיך לחיות או לא"

ג׳ימין: "אתה מנסה לגרום לי לעשות משהו כדי לפגוע בחבר שלי?"

השיחה נותקה..

"אוקיי זה לא טעות וזה כנראה מסוכן.." יונגי נאנח והלך לעשות שיחת טלפון קצרה.
"טוב אנחנו כרגע נמצאים בהסגר עד להודעה חדשה" הוא אמר אחרי השיחה ואז הלך לנעול את כל הדלתות והחלונות בבית.

"מ-מה קורה?" שאלתי מבולבל וטיפה מפוחד.

"הגיע הזמן שאני אספר לך במה אני עובד..אבל אתה חייב חייב להשבע לי שאתה לא מדבר על עם אף אחד חוץ מג׳ין, נאמג׳ון, הובי, ג׳אנגקוק וטאהיונג" יונגי אמר.

"אוקיי..." הסכמתי.

"טוב בייבי אני, יחד עם הוסאוק ונאמג׳ון נמצא בין הראשים הכי גבוהים ומכובדים במועצה של הערפדים וזה כל המידע שאני יכול לספק לך בלי להכניס אותך לסכנה כי ככל שאתה יודע יותר זה מגביר את הסיכויים שעוד אנשים כמו מי שהתקשר אליך עכשיו להתקשר ולאיים ולהפחיד והם יכולים גם לרצוח תלוי אם הם בני אדם או ערפדים..." יונגי נאנח.

yoonmin Hybrid & a VampireWhere stories live. Discover now