הוצאתי את הלשון שלי וירקתי אליו אבל הוא מצא את זה בתור הזדמנות לנשק אותי עם לשון. צרחתי והשתוללתי לו בידיים "לאאא!!"
"תפסיק לזוז!" הוא דחף אותי למיטה.
"יונ-יונגי!!!" בכיתי.
"הוא לא בא.. אני אמרתי לך הוא לא אוהב אותך."
"ינג! תעזוב אותו!" שמעתי את טאהיונג צועק לא יונגי.. טאהיונג... טאהיונג משך את ינג חזק ואז יונגי הופיע וחילץ אותי מהאחיזה שלו. יונגי חיבק אותי חזק "מה הבעיות שלך??" טאהיונג שאל את ינג והוציא אותו מהחדר.
"אתה בסדר?" יונגי שאל אותי.
"איפה היית?!" הרבצתי לו.
"אני הלכתי לצוד! אני הגעתי בשניה ששמעתי את טאהיונג צועק." הוא אמר "מה קרה? מה הוא עשה לך?" יונגי שאל.
"הוא תפס אותי ונישק אותי ואז הוא השכיב אותי במיטה ונישק אותי שוב~ ואז הוא ניסה לעשות משהו שרק היונג עושה לי~" בכיתי ורעדתי, ושמתי לב שגם ליונגי יורד דמעות בגללי זה אומר שהוא עדיין אוהב אותי? יונגי התיישב על המיטה וחיבק אותי חזק.
"הייתי צריך להיות פה אני מצטער! אני כל כך מצטער חתולי שלי. אני מבין אם אתה כועס עלי ממש שאני לא הייתי פה בשביל להגן עליך אבל אני צריך שתדע שאני אוהב אותך כל כך ואם אני הייתי פה אני בחיים לא הייתי נותן למשהו כזה לקרות לך. אני כל כך מצטער" יונגי אמר ואני יכלתי להרגיש תחושת עצבות זרה ואשמה גדולה אבל לא שלי.. אני הרגשתי את מה שיונגי הרגיש וזה כאב לי. אני כן כועס עליו!
אני כועס על כולם שלא באו לעזור לי.
ומה התירוץ שלהם??"חשבנו שראית סרט אימה."
זה התירוץ הכי עלוב בעולם.
נשכבתי במיטה ונאנחתי, יונגי יצא מהמקלחת ונשכב לידי "אני רוצה לבטל את החתונה" אמרתי ליונגי ויונגי הסתכל עלי בפאניקה.
"אתה לא רוצה להתחתן איתי?? אתה נפרד ממני ג׳ימין? בבקשה אל תעשה לי את זה אני אוהב אותך~ אתה המאהב היחיד שלי שאני הרגשתי אליו ככה אתה לא יכול פשוט לעזוב אותי! בבקשה! ג׳ימין אני מתחנן" יונגי החזיק לי את הידיים.
"זה לא מה שאני התכוונתי היונג אני אוהב אותך ואני רוצה להתחתן איתך. אבל... אני רוצה שאנשים היחידים שיהיו בחתונה זה טאה, קוק, אתה ואני."
"אוקיי אוקיי מה שאתה רוצה" הוא אמר ונאנח בהקלה "הפחדת אותי" הוא הסתכל עלי קצת אומלל.
"אני לא יכול לעזוב אותך גם אם אני ירצה. אני תקוע איתך לנצח" חייכתי חיוך קטן.
"זה לא נשמע שאתה ממש שמח לגבי זה" יונגי נאנח. חיבקתי את יונגי חזק ודחפתי את הראש שלי לחזה שלו.
"אני לא יכול לחיות בלעדיך" לחשתי.
"אני אוהב אותך כל כך ג׳ימיני" יונגי לחש לי בחזרה.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romance(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...