80

854 76 4
                                    

אחרי כמה דקות ג׳ימין יצא מהמקלחת ואני מיד נישקתי אותו חזק. הרמתי אותו ולקחתי אותו למיטה "שב לאכול" אמרתי עם חיוך והבאתי לו את הצלחת.

"תודה היונגי" ג׳ימין חייך והחזיק לי את היד בזמן שהוא אוכל עם היד השניה.

"אתה מפחד שאני אברח לך?" שאלתי וציחקקתי.

"אני מצטער" ג׳ימין עזב לי את היד.

"לאלא אני אוהב שאתה מחזיק לי את היד ככה" ציחקקתי שוב והחזקתי לו את היד.
"אתה כזה קטן וחמוד אתה לא יודע כמה אני אוהב אותך יצור מתוק שלי" חייכתי אליו ונתתי לו מלא נשיקות על הלחי.

"אל תתחיל להיות דביקי עכשיו אתה יודע שאני לא אוהב שאתה לוקח לי את התפקיד~" ג׳ימין התבכיין.

"אוקיי אתה רוצה שאני אהיה הקר והקשוח?" שאלתי.

"לאאא! תשאר מי שאתה." ג׳ימין אמר "אותך אני הכי אוהב" הוא חייך אלי ונתן לי נשיקה קטנה. ג׳ימין סיים לאכול ונרדם במיטה ושניה לפני שבאתי להרדם ג׳אנגקוק נכנס לחדר.

"היי היונג.." ג׳אנגקוק נאנח.

"הכל בסדר...?" שאלתי בדאגה.

"כן... כאילו.. לא ממש.." ג׳אנגקוק נאנח והתיישב על המיטה.

"מה קרה?" שאלתי.

"מאז שג׳ימין הגיע השיחות שלנו נהיו קצרות יותר ולעיתים רחוקות יותר... אני מתגעגע לזה. אתה אחי הגדול והחבר הכי טוב שלי ואתה גם סוג של אבא ואמא שלי ביחד. ואני מתגעגע אליך.. אני אוהב את ג׳ימין אבל אני ממש מקנא בו לפעמים.. כאילו לא איכפת לך ממני יותר.." ג׳אנגקוק נאנח שוב.

"אני מצטער שגרמתי לך להרגיש ככה אבל אתה טועה... מה אתה אומר שנקבע לנו שעה ביום שאנחנו נעשה משהו ביחד רק אני ואתה אוקיי?" חייכתי והנחתי את היד שלי על הכתף שלו.

"אוקיי" ג׳אנגקוק מילמל וחיבק אותי "תודה היונג" ג׳אנגקוק מילמל והתנתק מהחיבוק.
ראיתי את טאהיונג עומד בכניסה של הדלת ומסתכל כל עלינו סימנתי לו לבוא, הוא לקח את ג׳אנגקוק לחדר שלהם ואני קמתי לסגור את הדלת.
הרגשתי משהו נוזל לי על הלחי נגבתי את זה וראיתי דמעה קטנה ולפתע זלגה לי עוד דמעה.

"בייבי" לחשתי והנחתי את היד שלי על הזרוע שלו. ג׳ימין העיף לי את היד ונשכב על הבטן, הוא דחף את הפנים שלו לכרית ושם את השמיכה מאליו. חיבקתי אותו חזק שהוא לא יוכל לברוח לי ולחשתי לו כמה שאני אוהב אותו. הסברתי לו למה ג׳אנגקוק התכוון אבל זה לא עזר הדמעות עדיין המשיכו לזלוג.
"בייבי בבקשה~ בבקשה אל תבכה~ אני מתחנן אליך, אל תבכה אני כל כך מצטער~"

"זה לא אשמתך.. זה אשמתי" ג׳ימין הרים את הראש שלו אלי.
"זה הכל באשמתי. אני ידעתי שג׳אנגקוק לא רוצה שאני אהיה פה מההתחלה."

yoonmin Hybrid & a VampireWhere stories live. Discover now