"היי קטנטנייי~~" התרגשתי לראות את ג׳ימין אחרי שלא ראיתי אותו כל היום, הוא מיד חיבק אותי חזק ונישק אותי. נישקתי אותו בחזרה והרמתי אותו אלי "בייבי שליי" מילמלתי ולא רציתי לעזוב אותו, אני לא יכול אפילו להתחיל לתאר במילים כמה שאני אוהב את הילד הזה.
החזקתי אותו צמוד אלי ולא נתתי לו לרדת ממני גם כשהוא התחנן וזה רק גרם לי לרצות להחזיק אותו יותר זמן.
אני יודע שלפעמים הוא לא אוהב שאני נותן לו יותר מידי תשומת לב אבל ככה זה הכי כיף להציק לו."אחחחחח~~~ אני צריך אוויררר" ג׳ימין ניסה להשתחרר מהאחיזה שלי.
"לעולם לא" אמרתי ונישקתי אותו, ג׳ימין כמובן נישק אותי בחזרה כי אני יודע שהוא לא יכול להתנגד אלי התנתקתי מהנשיקה והורדתי אותו לריצפה.
"אני. שונא. אותך." ג׳ימין הרביץ לי וגרר את קאי לחדר שלנו. ציחקקתי והתיישבתי על הספה ליד הוסאוק.
"נו?" הסתכלתי עליו.
"יונגיי~ אני לא יוכל~" הוסאוק מילמל.
"מה? מה אתה לא יכול?" שאלתי מבולבל.
"אני לא יכול להציע לו מה אם זה לא יעבוד אני לא רוצה לפגוע בו אני סכנה בשבילו!" הוסאוק אמר בדאגה.
"אוווו~~" ציחקקתי "איזה מתוק אתה אתה דואג לוו~" אמרתי "אתה תהיה בסדר הובי אני אהיה מאחוריך" טפחתי לו על הכתף וקמתי מהספה, הוסאוק קם אחרי והלכנו ליחד לחדר שלי ושל ג׳ימין.
"בייבי בוא." קראתי לו, ג׳ימין קם מהמיטה והחזיק לי את היד.
"תהנו" אמרתי להוסאוק ולקאי ויצאתי מהחדר יחד עם ג׳ימין."סקס" ג׳ימין הסתכל עלי.
"מה?" הסתכלתי עליו מבולבל.
"סקס אני רוצה סקס." הוא קבע.
"אוקיי" הרמתי אותו והתחלתי לנשק אותו ואז שמענו צרחה מהחדר שלנו, רצנו לשם וראינו את הוסאוק נושך את קאי.
"היונגי!! תעצור אותו!!" ג׳ימין צעק עלי.
"הוא לא הורג אותו בייבי הוא הופך אותו ואני חייב לקחת אותך מפה" תפסתי את ג׳ימין ורציתי איתו מהר לבית שלנו.
"לא שוב~~~" ג׳ימין התבכיין
"זה רק עד שאני אהיה בטוח בוודאות שקאי לא יכול להשתחרר מהשלשלאות שלו." אמרתי ונישקתי את ג׳ימין.
"אוף. ביי~" ג׳ימין גילגלג את העיניין שלו והלך לשבת על הספה בסלון. בערב חזרתי לקחת את ג׳ימין בחזרה הביתה והובלתי אותו לחדר של הוסאוק כדי שיראה את קאי ולמה הוא כל כך מסוכן.
קאי שכב על הרצפה מתפטל מכאבים וברגע שהוא הריח את ג׳ימין הוא מיד קפץ, חשף את השיניים שלו וניסה להשתחרר מהרצאות ברזל שלו."מה קרה לו היונגיי??" ג׳ימין שאל מודאג.
"הגוף שלו נעלם מבפני תא אחר תא. והוא מריח את הדם שלך. " נאנחתי.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romance(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...