יונגי הוריד לי את הבגדים ונשכב מעלי, נישקתי אותו חזק והורדתי לו את החולצה. הוא הוריד לעצמו את המכנסיים ואת התחתונים ועכשיו אנחנו שנינו ערומים צמודים אחד לשני ולא מסוגלים להתנתק.
"להכין אותך?" יונגי שאל ואני הינהנתי בביישנות, הוא לקח את הקרם סיכה מהמגירה ומרח על האצבעות שלו ועל החור הורוד שלי.
החזקתי ליונגי את היד כדי שיתן לי כמה שניות להכין את עצמי נפשית ואז נתתי לו להכניס אצבע אחת. זה לא כואב, רק כשזה עולה לשתי אצבעות זה מתחיל לכאוב. אבל אצבע אחת כן גורמת לי לתענוג כי יונגי יודע בדיוק איפה הוא צריך לגעת בשביל לגרום לי לגנוח.
הוא דחף את האצבע שלו עמוק יותר ונגע בנקודה ממש רגישה זה גרם לי לקפוץ ולפלוט גניחה גבוהה.
"כזה חמוד" יונגי ציחקק והוסיף עוד אצבע, הסתכלתי עליו במבוכה והרגשתי את הלחיים שלי מעקצצות מהסומק. יונגי נישק לי את הבטן ואת האיבר הקשה שלי שדרך אגב זה לפעמים גרום לי ממש להתבייש בפני יונגי כי של יונגי ענק... הוא אומר שזה חמוד וזה נורמלי ובגלל שאני בוטום אז בכלל לא אמור לשנות לי שום דבר אבל עדיין ההבדל גדול ורוחב.. אני מת כל פעם שאני רואה את האיבר של יונגי.
"למה השתתקת בייבי?" יונגי דחף את אצבעות שלו עמוק יותר ודחף אצבע שלישית."אהה~" גנחתי בקול, בכלל לא היה לי איכפת שכולם כרגע בבית ושומעים אותי, אני חושב שיונגי עשה את זה בכוונה... אולי כדי להרגיז את ג׳ין.
זרמתי עם יונגי וגנחתי בקול."היי! אל תזייף גניחות!" יונגי התחיל להזיז את האצבעות שלו לתוכי באגרסיביות.
"אההה אני מצטער היונגיי~~" גנחתי.
"היונגי?" יונגי הגביר את הקצב ולא נתן לי לנשום.
"דאדי~~ דאדיי!!" צעקתי וניסיתי לא להיחנק מהחוסר אוויר שלי.
יונגי הוציא את האצבעות שלו ממני וכיוון את האיבר שלו מול החור שלי "תתחנן, שכולם ישמעו." יונגי ציווה עלי.
"אהה דאדי~ בבקשה תזיין אותי אני רוצה את הזין הגדול שלך בתוכי!! בבקשההה אני מתחנן דאדייי~~!!" גנחתי בקול.
"עוד!!" יונגי גירה אותי.
"זה מספיק יונגי תרחם עליו!!" שמענו את הוסאוק צועק מחוץ לדלת, יונגי הסתכל עלי ידעתי שהוא רוצה שכולם ישמעו.
"דאדי בבקשה אני רוצה להיות שלך~~!! אני רוצה את השפיך שלך בתוכייי~~!" צעקתי ויונגי נכנס לתוכי באגרסיביות ללא רחמים.
"ג׳יזס קרייסט" הוסאוק מילמל מחוץ לדלת "ג׳ין כועס!" הוא אמר.
"לך מפה!!" יונגי צעק עליו "תתעלם ממנו" יונגי לחש לי ונישק אותי תוך כדי שהוא נכנס ויוצא ממני במהירות.
"אהה פאקקק!! דאדייי~~" גנחתי בקול. יונגי המשיך לזוז בתוכי ללא רחמים ואני המשכתי לגנוח בקול.
גנחתי גניחה אחת ארוכה תוך כדי שאני גומר ויונגי גמר בתוכי.
התנשפתי בחוזקה וחיבקתי את יונגי חזק, יונגי כירבל אותי ולחש לי מילים מתוקות ומרגיעות באוזן עד שנרדמתי.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romance(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...