17

1K 85 4
                                    

חיבקתי את יונגי וניצמדתי אליו "היי" מילמלתי.

"היי נעים להכיר אותך!" יון חייך, הרמתי את הראש שלי ליונגי בדקתי שאף אחד לא מסתכל אז הפכתי מהר לחתול.

"ג׳ימיןן" יונגי הרים אותי אליו "זה לא מנומס בייבי" יונגי נאנח "הוא ביישן... תסלח לו" יונגי אמר ליון

"ביישן?? בן כמה הוא כבר??" יון שאל בתהמה.

"ששעשרה.." יונגי ענה.

"זה צעיר... ממש צעיר..." יון אמר.

"כן אבל זה לא משנה... אנחנו מאוהבים." יונגי חייך.

"איך נפגשתם?" יון שאל.

"מצאתי אותו בפארק, הכנסתי אותו הביתה וכמה שבועות אחר כך... הינה אנחנו בדייט" יונגי ענה עם חיוך וליטף לי את השיער.

"אה אוקיי.. וואו.. אני לא אפריע לך אז..ביי" יון אמר והתחיל ללכת.

"ביי" יונגי חייך והתחיל ללכת לצד השני.

"ג׳ימיני אני רק אומר שזה ממש לא היה מנומס מצדך." יונגי הוריד אותי לרצפה במקום מסתור כדי שאני יהפוך בחזרה לבן אדם.

"אני מצטער" אמרתי והשפלתי את הראש שלי.

"בייבי אל תקנא" יונגי אמר בשקט ונאנח "בוא נמשיך את הדייט שלנו" הוא החזיק לי את היד והתחיל ללכת, הלכתי אחריו והחזקתי לו את היד חזק, עדיין עם הראש מושפל לריצפה. "בייב" יונגי הרים אותי אליו "אני לא כועס עלייך" הוא חייך.

"אתה לא?" שאלתי בשקט.

"לא" יונגי אמר והתיישב על אחד הספסלים, הנחתי את הראש שלי על הכתף שלו "תסתכל אלי" יונגי לחש. הרמתי את הראש שלי אליו והסתכלתי עליו עדיין עם פרצוף אשם.

"אתה מושלם" יונגי חייך "אני אוהב אותך כל כך" הוא אמר ונישק לי את הלחי.

"אתה באמת מתכוון לזה היונג?" שאלתי בשקט.

"כן! ברור שכן" יונגי חייך.

"אוקיי... אני אוהב אותך המון ואני מצטער שאני לא מי שאתה רוצה שאני אהיה." נאנחתי.

"מה זאת אומרת?" יונגי שאל מבולבל.

"גדלתי בחוץ. חסר בית.. לא דיברתי עם הרבה אנשים בחיי לפני שהכרתי אותך... אני אף פעם לא הייתי בזוגיות ואין לי ניסיון כמוך... אני לא יודע איך להתמודד במצבים כאלה.." אמרתי בשקט.

"בייבי בוי~ הכל בסדר.. זה למה רוצה לעזור לך. אני כאן בשבילך ואתה לא חסר בית עכשיו אוקיי?" יונגי חייך אלי.

"או-אוקיי" מילמלתי וחיבקתי אותו. 

"תן לי נשיקה חתול שלי" יונגי אמר בקול מרגיע, הרמתי את הראש שלי אליו ונתתי לו נשיקה מהירה וביישנית.

yoonmin Hybrid & a VampireWhere stories live. Discover now