28

1K 76 27
                                    

באתי לקחת את ג׳ימין אחרי בית ספר ולקחתי אותו לדייט המושלם, הוא היה כל כך שמח וזה ריגש אותי לראות כמה הוא נהנה מהערב המושלם שהכנתי לו.  לקחתי אותו לארוחת ערב יחסית מוקדמת כדי שיותר מאוחר אני יוכל לקחת אותו למסעדה שמגישה קינוחים עם מלא שוקולד. אחר כך הלכנו לחוף פרטי וצפינו בשקיעה ביחד, יד ביד.
הנסיעה חזור הייתה ארוכה אז הוא נרדם באוטו וכדי שיהיה לו יותר נוח הורדתי לו את הכובע ובלגאנתי לו את השיער.
הוא מתח את האוזניים שלנו מתוך שינה והזיז אותן טיפה, זה היה מראה חמוד.
רציתי לשחרר לו את הזנב גם אבל חשבתי שזה לא היה לו נעים שאני אשחיל את היד שלי לתחת שלו כדי לשלוף את הזנב שלו.
אז במקום זה הנחתי את היד שלי על הברך שלו והמשכתי לנסוע.
"תפסיק , תפסיק אני לא רוצה~" ג׳ימין לפתע התחיל לדבר מתוך שינה. הורדתי מיד את היד שלי מהברך שלו ונאנחתי.
נזכרתי במה שעשיתי לו... והרגשתי רע... אני הבטחתי שאני לא אפגע בו ואני פגעתי בו אני עשיתי משהו שהוא לא רוצה ועכשיו יש לו סיוטים על זה.
בפעם השנייה בחיים שלי...מאז שהכרתי את ג׳ימין... התחלתי לבכות.
אני כל כך נורא...
איך העזתי לגעת בו אפילו? איזה זכות הייתה לי לעשות לו דבר כזה?
אולי הוא יותר מיד צעיר בשבילי... אבל מה אני יעשה שאני אוהב אותו כל כך...
כשהגעתי הביתה הנחתי את ג׳ימין בין ג׳ין לנאמג׳ון, הם כיסו אותו מתחת לשמיכה בלי לשאול שאלות והלכו לישון יחד איתו.. אני חזרתי לחדר שלי החלפתי בגדים ונכנסתי מתחת לשמיכה התעוררתי בבוקר כי הרגשתי שמישהו מרביץ לי אבל בשבילי זה הרגיש כמו ליטופים.
"למה. שמת. אותי. במיטה. של ג׳ין היונג??" ג׳ימין התעצבן והמשיך להרביץ לי.

"ג׳ימין... ג׳ימין.. תרגע" התיישבתי מהר במיטה ולא העזתי להניח את היד שלי עליו.
"היה לך כיף אתמול...?" שאלתי עם חיוך קטן.

"כן~" ג׳ימין אמר על סף בכי "אבל נעלבתי כשהתעוררתי במיטה זרה...לא לידך"

"אני מבין, אני מצטער ג׳ימין.. אני פשוט חשבתי שיהיה לך יותר נוח איתם..." נאנחתי.

"היה לי חם" ג׳ימין אמר בקול רציני ועצבני.

"אני פשוט... אני פשוט הרגשתי רע..כי אתה ישנת ודיברתי מתוך שינה וכנראה היה לך סיוט ואתה ביקשת ממישהו להפסיק משהו.. ואני לא ממש יודע למי או למה התכוונת אבל היד שלי באותו זמן הייתה על הברך שלך ואני הרגשתי רע... אז הורדתי את היד שלי מהברך שלך והנחתי אותך במקום שאני יודע שתיהיה בטוח ותרגיש בנוח כי ג׳ין ונאמג׳ון מטפלים בך כאילו הם ההורים שלך... אז... כן. ואני עכשיו לא אגע בך בכלל, בלי שאתה מבקש.. אני לא אנשק או אחבק אותך כדי להימנע מכל דבר שיגרום לך אי נוחות אני מבטיח אני אוהב אותך יותר מידי ואני לא מסוגל לשאת את מחשבה הזאת שאני פגעתי בך ואני יכול לפגוע בך בלי לשים לב...אני מצטער.."

"תחזור בך. אדון מין יונגי היונג." ג׳ימין תפס לי את ידיים והתיישב על המיטה מולי.

"ג׳ימין..." נאנחתי.

yoonmin Hybrid & a VampireWhere stories live. Discover now