הלכתי לישון וכנראה שכחתי ללכת לקחת את ג׳ימין מהבית ספר אז כשהוא חזר הביתה הוא עשה לי גיהנום ורגשות אשמה על זה שלא באתי לקחת אותו.
"אוקיי פעם אחת לא באתי לקחת אותך! אפשר לחשוב! אסור לי לשון?!" הסבלנות שלי נגמרה ואני הרמתי את הקול שלי עליו בכעס.
"לאלאלאלאלא" מיד התחרטתי עכשיו שראיתי את הפרצוף העצוב שלו וניסיתי לשים את עצמי במקומו.. ואת האמת שגם אני הייתי מבואס שמישהו שחיכיתי לו כל היום לא הגיע למרות שהבטחתי לו שאני אבוא..
"אני מצטער" הלכתי אליו מהר וחיבקתי אותו חזק.
במפתיע ג׳ימין חיבק אותי בחזרה."סוף סוף אתה מחבק אותי" הוא מילמל ונישק אותי.
"למה אתה מתכוון?" שאלתי אחרי שהתנתקנו מהנשיקה.
"אני רציתי שתבוא לחבק אותי גם אם זה נראה לך שאני לא רוצה כדי להראות לך שזה בסדר... אני לא באמת כועס שלא באת לקחת אותי היונג.." ג׳ימין חייך.
"למה אני אוהב אותך?" שאלתי ונישקתי אותו.
"אתה תגיד לי" ג׳ימין ציחקק ונישק אותי בחזרה. ג׳ימין דחף אותי אחורה למיטה ועלה מעלי, הנחתי את הידיים שלי על היריכיים שלו והמשכתי לנשק אותו.
"יונגס. פגישה עכשיו" הוסאוק נכנס לחדר.
"פור פאק סייק" התנתקתי מהנשיקה.
"לך מפה הובי היונג!" ג׳ימין התעצבן.
"לא יכול אני צריך את יונגי.. זוכר מה שאמרתי כשעבדתי עלייך היום...?" הוא אמר ליונגי.
"נו?" שאלתי.
"במקרה זה קרה במציאות..או יותר נכון עומד לקרות למישהו אחר" הוסאוק נאנח.
"אחחח אוקיי" גילגלתי את העיניים שלי "צא אני כבר בא" אמרתי, הוסאוק יצא ואני הפכתי את ג׳ימין למיטה. התקופפתי לאיבר שלו ונתתי לו נשיקה "יום יבוא" מילמלתי וחייכתי לעצמי חיוך קטן.
הסתכלתי על ג׳ימין שפשוט קפא במקום באותו רגע ואני צחקקתי לעצמי ויצאתי מהחדר. חזרתי בערב ובלי לדבר עם אף אחד פשוט נכנסתי להתקלח ואז למיטה, הייתי נורא עייף אחרי הפגישה.
הרגשתי מישהו נכנס מתחת לשמיכה לידי ומנסה לדחוף את הראש שלו מתחת לידיים שלי כדי 'אני אחבק אותו.
פתחתי את העיניים שלי וכרבלתי את ג׳ימין בעדינות."התגעגעת אלי?" ג׳ימין שאל בלחש.
"כמובן" חייכתי ונתתי לו נשיקה קטנה על המצח.
"חשבתי על מה שעשית בצהריים... והגעתי למסקנה שזה היה בסדר...אתה אפילו לא צריך להתנצל. אני דיי אהבתי את זה" ג׳ימין אמר בביישנות.
"באמת?" ציחקקתי.
"כן אבל זה הפעם האחרונה שאתה מתגרה בי ככה היונג" ג׳ימין קבע.
"יש לנו עוד נצח ביחד..." אמרתי.
"אני דורש סוף שבוע חופשי. בבית לבד רק אני ואתה" ג׳ימין קבע.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romantizm(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...