"לאן הולכים היונג?" ג׳ימין שאל.
"תסמוך עלי" הרמתי אותו והתחלתי לרוץ עמוק אל תוך היער.
הגעתי לאבן גדולה הנחתי את ג׳ימין עליה והתיישבתי לידו."למה הבאת אותי לפה?" הוא שאל והחזיק לי את היד.
"כי אני רוצה שתרגע.. תקח נשימה עמוקה ותשחרר את כל הפחדים שלך, אני רוצה שתזכור את המקום הזה לכל החיים שלך וכל פעם שאתה נמצע במצב רע או מפחיד תדמיין את המקום הזה ותחייה את ההרגשה שאתה מרגיש עכשיו שוב..." חייכתי.
"זה עובד?"
"תגיד לי בעצמך.... איך אתה מרגיש?" שאלתי.
"יותר טוב" הוא חייך חיוך קטן "א-אני צריך להתוודות במשהו..."
"מה זה בייבי?"
"היה לי חלום שהאקס שלך אומר לי שאני לא מספיק טוב בשבילך. וזה למה אני ירדתי למיטה שלי כי לא מגיע לי אותך.."ג׳ימין נאנח ושיחק עם האצבעות שלו.
"בייבי אל תדבר שטויות~" ציחקקתי וליטפתי לו את הלחי " אין כזה דבר מתאים פחות או מתאים יותר...אבל יש כזה דבר אהבה ואני יודע שאני אוהב אותך כל כך שאני מוכן לעושת הכל בשבילך" חייכתי.
"אני אוהב אותך" ג׳ימין טיפס עלי וחיבק אותי חזק, חיבקתי אותו בחזרה ועצמתי את העיניים שלי.
"ה-היונג.." ג׳ימין לפתע מילמל בקול רועד."מה יש בייבי?" הסתכלתי עליו וראיתי את הפנים המפוחדות שלו. הוא הצביע למשהו מאחורי.
הסתובבתי והחזקתי את ג׳ימין צמוד אלי "אני לא רואה כלום ג׳ימיני... מה ראית?" שאלתי בדאגה."זה היה איש לבוש בשוחר והוא פשוט עמד שם והצביע עלי, בבקשה תגיד לי שאתה מאמין לי~" הוא בכה וחיבק אותי חזק.
"ברור שאני מאמין לך.... אני אקח אותך לבית ספר" נאנחתי.
"היונג אני לא רוצה שתעזוב אותי~~" הוא בכה.
"אני יודע אני יודע אבל בייבי אין ברירה אחרת, טאהיונג וג׳אנגקוק יהיו לידך כל היום, אוקיי? אני צריך לטפל בעיניין הזה.." אמרתי.
"איך?" ג׳ימין שאל ושיפשף את העיניים שלו.
"אתה תראה" חייכתי חיוך קטן ונישקתי אותו. ג׳ימין דחף את הראש שלו לכתף שלי והחזיק בי חזק. התחלתי ללכת בקצב רגיל לכיוון היציאה מיער תוך כדי שאני מרגיע את ג׳ימין, לחשתי לו בהתחלה מילים מחמיאות ויפות ואז התחלתי לדבר איתו על כל מיני נושאים טיפשיים וסתמיים כדי להסיח את דעתו.
"אני אוהב את הצוחק שלך" ציחקקתי והסתכלתי על הפרצוף השמח שלו."היונג דיי~ אני מסמיקק" ג׳ימין כיסה את הלחיים שלו עם הידיים שלו וציחקק.
"אני חושב שאתה חמודדד" ציחקקתי ג׳ימין הוריד את הידיים שלו מהפנים ונישק אותי חזק, נעצרתי ונישקתי אותו בחזרה. השענתי אותו לאחד העצים והמשכתי לנשק אותו.
ג׳ימין התנתק מהנשיקה ואני הסתכלתי עליו טיפה מבולבל "למה עצרת...?" שאלתי.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romance(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...