חזרתי הביתה וראיתי את ג׳ימין וקאי שוכבים ביחד במיטה ורואים טלוויזיה.
"חתלתולי" לחשתי כדי שהוא ישים לב אלי."היונגי!" ג׳ימין קרא בשמחה, הוא קם מהמיטה ורץ אלי מהר.
"היי בייבי" ציחקקתי וחיבקתי אותו, נישקתי אותו חזק והחזקתי אותו צמוד אלי מהמותניים.
"היונגי אנחנו רואים סרט אתה רוצה להצטרף?" ג׳ימין שאל.
"ברור." אמרתי.
"או! אני אלך לקרוא למאסטר הוסאוק!" קאי אמר בהתרגשות וקם מהמיטה.
"אוקיי אנחנו נחכה לך" ג׳ימין חייך והתיישב על המיטה.
"בוא אלי שובב שלי לא סיימתי לנשק אותך" נשכבתי על המיטה והשכבתי אותו מעלי. נישקתי אותו חזק והורדתי את הידיים שלי לתחת שלו.
"תפסיק" ג׳ימין אמר בביישנות ונתן לי מכה על החזה.
"לא רוצה." ציחקקתי והמשכתי לנשק אותו.
"אתה שייך לי. אני יכול לעשות בך מה שבאלי כי אתה שלי" ציחקקתי."לא היונגי אני רציני." הוא נאנח.
"או.." שיחררתי אותו "אני מצטער" נאנחתי, למרות שאני וג׳ימין כבר כמעט שנתיים ביחד אני עדיין מרגיש רע כשאני נוגע בו לפעמים. אני מרגיש כאילו אני מחלל אותו או מטריד אותו. כמובן שחשבתי שהוא רק משחק, לא תארתי לעצמי שהוא באמת רוצה שאני אפסיק כי דבר כזה לא קרה כבר הרבה זמן.
"לא לא זה, לא זה." הוא החזיר את הידיים שלי לתחת שלו.
"אני רוצה שנמשיך לראות את הסרט. אתה תגרום לי לבונר" ג׳ימין לחש לי ובדיוק הוסאוק וקאי נכנסו. התיישבתי במיטה והושבתי את ג׳ימין מעלי.
"אחר כך?" שאלתי בלחישה והעברתי את הידיים שלי על היריכיים שלו.
"כמובן" ג׳ימין לחש לי בחזרה והחזיק לי את היד. הוסאוק וקאי התיישבו ליד השני אבל מיד הוסאוק הושיב את קאי מעליו וקאי הסתכל עליו מופתע.
"אמרנו בלי חיבוקים. אני עדיין יכול להחזיק אותך" הוסאוק אמר לו בשקט וקאי הסתכל עליו עם פרצוף מרוגש.
ג׳ימין הסתכל עליהם לשניה ואז חזר לראות את הסרט. אבל לקראת סוף הסרט ג׳ימין הסתובב אלי והתחיל לבכות.
"ג׳ימין?? מה קרה??" קאי מהר ירד מהוסאוק והניח את היד שלו על הגב של ג׳ימין.
"בייבי??" שאלתי בדאגה.
"אני לא מרגיש טוב." הוא התנשף.
"מה? מה אתה מרגיש?" שאלתי.
"אני לא מצליח לנשום~~" הוא בכה והתחיל להיחנק.
"ששש" הצמדתי אותו אלי "תסתכל עלי ותעשה מה שאני עושה" עשיתי איתו תרגיליי נשימה אבל הוא לא הצליח להחזיק את עצמו הוא רץ לשירותים והקיא. ושניה אחר כך הוא התעלף.
"יש לכם מושג מה קרה לו??" שאלתי וניסיתי להרגיע את עצמי בזמן שאני סוחב אותו לחדר של ג׳ין ונאמג׳ון.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romance(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...