"אוקיי ג׳ימיני בייבי קאי מתחיל ללכת אז הוא משוחרר בבית אבל אין לך מה לדאוג אני אהיה לידך כל הזמן וקאי גם מכיר את הריח שלך אז נקווה שהוא לא ינסה לתקוף אותך" יונגי אמר.
"מתי אני יוכל לחזור לדבר עם קאי...?" שאלתי בקול עצוב.
"אני אמרתי לך שזה יקח כמה זמן בייבי אין מה לעשות." יונגי נאנח. "פגשת חבר חדש?" יונגי שאל.
"לא... אני מעדיף להישאר צמוד לטאהיונג וג׳אנגקוק."
"אוקיי בייבי החלטה שלך" יונגי אמר וליטף לי את השיער.
"קאיייי!" קראתי בשמחה ובאתי לרוץ אליו ולחבק אותו.
"ג׳ימין." יונגי הרים אותי והחזיק אותי צמוד אליו, קאי הסתובב והסתכל על ג׳ימין עם עיניים מרושעות ורעבות.
הוסאוק מיד החזיק את קאי והצמיד אותו אליו."הוא לא אוכל." הוסאוק אמר. קאי נרגע והסתכל על הוסאוק, הוסאוק נתן לו שקית דם ושיחרר אותו.
"נראה לי שזה מוקדם מידי לשחרר את קאי" יונגי אמר.
"אההה! לאלאלא עכשיו תור ג׳ימין להיות נעול בחדר מותר לבייבי שלי להסתובב בבית." הוסאוק אמר.
"מה בייבי? אתה בכלל לא מכיר אותו.." יונגי נאנח ועלה לחדר יחד איתי.
"יונגי אני אוהב לראות אותך עצבני" ציחקקתי והתחלתי להציק לו עוד. חפרתי לו שאלתי אותו מלא שאלות גרמתי לו לקנא כמה פעמים.
"ג׳ימין דיי!" יונגי תפס אותי ודחף אותי למיטה "זה כיף לראות אותי ככה???" יונגי שאל בכעס ואני התחלתי לפחד ממנו.
"א-אני מ-מצטער דאדי" אמרתי בקול רועד ועצמתי את העיניים שלי חזק כדי לא להסתכל על יונגי.
התנשפתי בחוזקה וקצב פעימות הלב שלי עלה, יונגי שיחרר אותי התיישב על המיטה ומשך אותי אליו."לא אני מצטער." הוא לחש וחיבק אותי בעדינות "אני בחיים לא אפגע בך אל תפחד ממני בבקשה אני אוהב אותך" יונגי אמר ברוגע וליטף לי את השיער.
"זה בסדר אני הצקתי לך זה הגיע לי" אמרתי.
"לא, לא הייתי צריך לתקוף אותך ככה אני כל כך כל כך מצטער בייבי שלי" הוא לחש ונתן לי נשיקה קטנה על המצח "אתה סולח לי? בבקשה תגיד לי שאתה סולח לי"
"ברור שכן אני אוהב אותך" חייכתי ונישקתי אותו, יונגי נישק אותי בחזרה והוריד את הידיים שלו למותניים שלי. ויד אחת הוא הוריד לתחת שלי לא הייתי מוכן לזה אז נבהלתי קצת יונגי החזיר את היד שלו למותן שלי מיד והתנתק מהנשיקה.
"בייבי...?" הוא הסתכל עלי מודאג.
"ט-טעות שלי לא הייתי מוכן" חייכתי והחזרתי את היד שלו לתחת שלי.
"אתה בטוח?" יונגי שאל וליטף לי את הלחי, הינהנתי וחזרתי לנשק אותו.
"היונג!" טאהיונג דפק על הדלת מיד התנתקנו מהנשיקה ויונגי רץ לפתוח את הדלת.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
רומנטיקה(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...