74

861 78 15
                                    

"היונגייי~~~" שמעתי את ג׳ימין בוכה מתוך שינה, ניד הערתי אותו וחיבקתי אותו חזק.

"מה קרה ג׳ימין? יש לך מלא סיוטים בזמן האחרון אני צריך להתחיל לדאוג..?" שאלתי.

"לא. אני בסדר" ג׳ימין אמר וקם מהמיטה.

"לאן אתה הולך?" שאלתי וקמתי אחריו.

"לשתות מים." הוא נאנח.

"אני אבוא איתך" חייכתי אליו חיוך קטן כדי להרגיע אותו.
"אתה עומד לספר לי על מה חלמת?" שאלתי והחזקתי אותו צמוד אלי.

"אני לא זוכר..." ג׳ימין מילמל.

"אתה קראת לי מתוך שינה... והפנים שלך עדיין רטובות מהדמעות..." אמרתי וניגבתי לו את הלחיים בעדינות.

"אני יודע אני מרגיש את זה" ג׳ימין הזיז לי את היד וניגב לעצמו את הלחי.

"אתה כועס עלי?" שאלתי "זה בגלל מה שאמרתי?"

"הבנתי. אתה מעדיף שאני איהיה בבית ספר..." ג׳ימין נאנח.

"אני לא מתכוון לחזור על עצמי שוב ג׳ימין. אתה יודע בדיוק מה הסיבה." נאנחתי גם ומזגתי לו כוס מים.
"תחזור הביתה ונהיה ביחד אוקיי"

"אני שונא לחכות. יום אחד, רק אני ואתה. מה זה כבר משנה אני בכל מקרה מסיים את הבית ספר עוד חודש~~" ג׳ימין התבכיין טיפה בקול.

"שששש" מיד השתקתי אותו כי כל הבית ישן "אז עוד חודש אני ואתה נהיה ביחד כמה שאת רוצה אוקיי? תפסיק להיות כזה-"

"כזה מה?? כזה תינוק?? כזה נידי?? מה יונגי תגיד לי מה אני! תגיד לי כמה שזה מעצבן אותך."

"ג׳ימין תיהיה בשקט אתה תעיר את כולם" לחשתי לו "תפסיק להתלונן אתה עוד שניה מסיים מה זה חודש לעומת חיים של נצח?" נאנחתי.

"אולי בשבילנו זה לא יהיה נצח." ג׳ימין אמר בעצבים והניח את הכוס על השייש.

"אתה לא באמת מתכוון לזה" אמרתי.

"אה אז אני גם שקרן עכשיו? אוקיי תודה יונגי." ג׳ימין התחיל ללכת לכיוון החדר.

"תפסיק לעשות דרמות. זה לא קשור בכלל." נאנחתי והלכתי אחריו.

"וגם דרמה קווין?? עוד משהו מיסטר פרפקט??" ג׳ימין התעצבן, תפסתי לו את היד ואז שמענו רעש חזק מהמטבח. לפני שניה היינו שם... מה זה כבר יכול להיות. הצמדתי את ג׳ימין אלי והחבאתי אותו מאחורי כדי לשמור עליו. אמרתי לג׳ימין להישאר שם אבל הוא כמובן לא הקשיב לי והלך מאחרי, הסתכלתי על הריצפה במטבח וראיתי שהכוס זכוכית שג׳ימין שתה ממנה נשברה. ואז שמענו משהו נשבר בסלון 'באמת מי שזה לא יכול להיות הוא בהחלט גנב דפוק' חשבתי לעצמי ורצתי מהר לסלון.

"עצור!!" צעקתי על אותה הדמות שמנסה להתגנב החוצה מהחלון.

"פליז פליז אל תקרא למשטרה~" אותו אדם בכה "אני ערפד חדש. אני לא רוצה לשתות דם מאנשים אבל אני לא יודע איך להשיג את האבקה הזאת שלכם" הערפד התקופף לריצפה ובכה. ג׳ימין נעמד לידי והסתכל עליו מבולבל.

yoonmin Hybrid & a VampireWhere stories live. Discover now