"דאדי" ג׳ימין לחש ונשך את השפה שלו.
"עוד סבב? בייבי אתה צריך ללכת לישון יש לך מחר בית ספר" נאנחתי ולקחתי אותו למקלחת.
"אבל אני רוצה~" ג׳ימין התבכיין.
"אחח איך אני יכול להגיד לך לא? אני אוהב אותך יותר מידי" נאנחתי ומיד נישקתי אותו חזק. זה הסבב השלישי שלנו ואת האמת אני אפילו התחלתי להתעייף, אבל זה מה שג׳ימין רצה ואני לא מתכוון להגיד לא לסקס עם ג׳ימין.
כאילו.... !Come on זה פאקינג ג׳ימין! עם התחת העגול ומושלם שלו העור החלק והרגיש שלו, והגניחות מממ הגניחות שלו הידיעה שאני גורם ליצור הזה תענוג כל כך טוב שהוא לא מפסיק לגנוח אפילו לשניה אחת זה פשוט מדהים הוא פשוט מדהים.
אני לא מאמין איך יצא לי להיות עם ג׳ימין, זה מטורף וזה לא נתפס בכלל מה עשיתי שמגיע לי אפילו להחזיק יצור כזה מושלם בידיים שלי."אהה~ דאדי~~ דאדיי~ פאקק~~" ג׳ימין גנח והסתכל לי ישר לתוך העיניים, המשכתי להיכנס ולצאת ממנו בזמן שהמים זורמים עלינו. ג׳ימין נראה כל כך סקסי עם השיער שלו רטוב זה הורג אותי אבל באותו הזמן הוא כזה חמוד כשהוא מסמיק.
הוא משגע אותי אני לא יודע איך להתמודד עם שלמות כזאת.
"ד-דאדיי~" ג׳ימין גמר על הבטן שלו ודחף את הראש שלו לחזה שלי ביישנות. גמרתי בתוכו וחייכתי אליו.
"אני שונא שאתה כזה מושלם" ג׳ימין התנשף "אתה אפילו לא מזיע או מסמיק זה לא נראה כאילו אתה מתאמץ בכלל" ג׳ימין מילמל."בייבי..." הוצאתי את האיבר שלי מג׳ימין "אני חושב שכשאתה מתנשף ומזיע אתה כל כך מושלם וסקסי וחמוד באותו הזמן" חייכתי אליו חיוך מרגיע. הלכנו לישון מכורבלים ביחד ובבוקר התעוררתי ליד היצור הכי מתוק בעלום אבל אני ידעתי שברגע שאני אנסה להעיר אותו זה יהיה הסוף שלי. לקחתי נשימה עמוקה והתחלתי ללטף את ג׳ימין בעדינות.
"ג׳ימיני" לחשתי לו ונישקתי לו את המצח "בוקר טוב ג׳ימיני~" אמרתי טיפה יותר בקול, ג׳ימין פתח את העיניים שלו והסתכל עלי במבט עצבני."איייש" הוא נאנח והסתובב אם הגב אלי.
"וכמובן כל בוקר אותו דבר..." מילמלתי וקמתי מהמיטה.
"אתה הולך להגיד את זה כל בוקר?" ג׳ימין שאל והתיישב במיטה.
"רק בבקרים שאתה עושה לי הצגות, שזה כל בוקר אז כן." גילגלתי את העיניים שלי והלכתי לצחצח שיניים.
"אני לא עושה הצגות אני עייף!" ג׳ימין התעצבן.
"גם אני עייף אתה לא רואה אותי מתלונן כמו לא יודע מה" אמרתי. "בוא" פתחתי לו את היד שלי כדי שיבוא לצחצח שיניים יחד איתי.
"אני לא רוצה לקום אני רוצה לישון!" ג׳ימין צעק וחזר לשכב במיטה.
"היי! אני הזהרתי אותך לגבי אתמול! אין בעיה מעכשיו יש לך שעת שינה מהיום עד שאתה מסיים את הבית ספר אתה הולך לישון בתשע." קבעתי.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romance(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...