118

542 34 4
                                    

"היונגי~!" ג׳ימין קרא אלי מהמדרגות.

"כן בייבי? אתה רוצה לרדת?" שאלתי וקמתי מהספה.

"כן תעזור לי~" הוא אמר בקול חמוד ושלח את הידיים שלו לכיווני.

"אני מגיע" ציחקקתי ורצתי אליו עם הכוח שלי. הרמתי אותו אלי כמו כלה ונתתי לו נשיקה קטנה על הלחי.

"מרגיש עכשיו יותר טוב?" שאלתי.

"כן. תודה על הכל היונגי" ג׳ימין אמר עם חיוך.

"אתה לא צריך להודות לי ג׳ימיני... אני פשוט שמח שאתה מרגיש עכשיו יותר טוב. אני אוהב אותך." חייכתי.

"אני אוהב אותך גם דאדי" ג׳ימין אמר בחושניות ונשך את השפה שלו.

"ג׳ימין תזהר הרגע סיימנו את הסבב החמישי.. אתה תשרוד עוד אחד? אני לא חושב..." אמרתי והתיישבתי על הספה כשהוא עדיין נמצא מעלי.

"היונגי.. אני מצטער על כל מה שאמרתי.. אבל אני לא מצליח לשלוט במחשבות שלי... "

"בייבי אנחנו לא חייבים לדבר על זה, לא עכשיו לפחות. הכל בסדר." אמרתי עם חיוך קטן וליטפתי לו את הלחי.
שמענו דפיקה על הדלת, הנחתי את ג׳ימין על הספה בעדינות והלכתי לפתוח אותה.

"איפה הוא?" ג׳ין התפרץ לבית.

"הוא נח בסלון" עניתי.

"אתה פגעת בו?" הוא שאל.

"מה? לא? ג׳ין מה אתה עושה פה?" שאלתי מבולבל.

"אני שמעתי אותכם מתווכחים ואז היה שקט וכשהלכתי לבדוק עליכם אתם לא הייתם בחדר, אז שיארתי לעצמי שאתם כאן." הוא אמר והלך לסלון כשהוא מחזיק ביד שלו שקית עם אוכל.

"ג׳ין היונג?" ג׳ימין הסתכל עליו מבולבל.

"הוא חשב שאני פגעתי בך" ציחקקתי.

"זה לא מצחיק יונגי! אתה לא יכול לשלוט בעצמך לידו! במיוחד שלא אחרי הפעם האחרונה." ג׳ין אמר בעצבים.

"ג׳ין!" הרמתי את הקול שלי. אני לא רציתי שג׳ימין ידע שהצמא לדם שלו ממש התגבר לאחרונה. זה הגיע למצבים שיש לי חלומות שאני מוצץ לג׳ימין את כל הדם. 

"היונגי...? על מה הוא מדבר?" ג׳ימין שאל מבולבל.

"תתעלם ממנו ג׳ימיני הוא לא יודע על מה הוא מדבר" גילגלתי את העיניים שלי והלכתי לשבת בצד השני שלו.

"יונגי מכור לדם שלך. הוא רוצה לשתות לך את הדם כל הזמן כל רגע. אני האמת מופתע שלא שמת לב לזה.. עם כל הנשיקות האלה שהוא נותן לך על הצוואר... ועל היד..."

"זה מספיק ג׳ין. הינה ראית שהכל בסדר אתה יכול לחזור בחזרה הביתה." נאנחתי.

"לא. הוא קבע אני לא מוריד מכם את העיניים שלי. אני לא סומך עליך יונגי." ג׳ין אמר והצמיד את ג׳ימין אליו.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 28, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

yoonmin Hybrid & a VampireWhere stories live. Discover now