"מתי מתחתנים היונגי????" שאלתי את יונגי וקפצתי עליו. הוא באמצע לדבר עם נאמג׳ון אבל לא היה לי איכפת למרות שהשיחה שלהם הייתה נשמעת חשובה.. משהו קשור למעוצה אבל, שוב, לא היה לי איכפת. אני רוצה שיונגי ישים לב אלי וידבר איתי עכשיו.
"היונגייי!!" הרבצתי לו בגב וניסיתי לשרוט אותו אחרי שהוא לא התייחס לזה שקפצתי עליו והוא אפילו לא ניסה להחזיק אותי עליו.
"היונג!" קראתי וניערתי לו את היד."דיי ג׳ימין. שניה. אל תיהיה תינוק" יונגי אמר עצבני. כל הזמן הוא עצבני עלי והוא אף פעם לא שם לב אלי כשאני רוצה ואני רוצה עכשיו!
מעצבן. כל כך מרושע. הוצאתי לו לשון והרבצתי לו שוב, אני יודע שזה לא מזיז לו בכלל אבל זה רק דרך להביע את החוסר הסכמה שלי איתו. יונגי התעלם ממני. והמשיך לדבר עם נאמג׳ון בלי אפילו להסתכל לכיוון שלי וכשהוסאוק הצטרף לשיחה הוא כן דיבר איתו! ועדיין איתי הוא לא דיבר.
אני צריך אהבה!
רצתי לחדר של ג׳אנגקוק וטאהיונג אבל הדלת שלהם הייתה נעולה... הם עסוקים. ג׳ין וקאי לא בבית אז לא היה לי אף אחד.
זה קשה להיות הייבריד בדירה של ערפדים לכולם יש דברים משותפים.. כמו שקאי וג׳ין יוצאים הרבה לצוד ביחד וג׳ין מלמד אותו מלא דברים הוא כבר לא המתייחס אלי כאילו אני הילד שלו.. לפחות לא כמו שזה היה פעם...
לג׳ין מצטרף נאמג׳ון רוב הזמן, ואם זה קיא אז גם הוסאוק בדרך כלל לא פנוי. טאהיונג וג׳אנגקוק "עסוקים" הרבה לאחרונה וכשהם לא "עסוקים" הם בכל מקרה תמיד עושים דברים ביחד.
ואז נשאר אותי ואת יונגי שבדרך כלל זה בסדר אני אוהב להיות עם יונגי. אבל יונגי לפעמים יוצא לצוד או שכמו עכשיו הוא מדבר עם הוסאוק ונאמג׳ון על כל מיני עיניי עבודה... ואני נשאר בחוץ.
פעם אחת הם כולם יצאו ביחד לצוד ואני נשארתי בבית, הם חזרו עם חיוכים ענקים וציחקוקים בליתי פוסקים. אני לא הבנתי על מה הם צחקו אבל זה היה נשמע שהם נהנו.
לפעמים אני חושב אם זה אפשרי שהייבריד יוכל להפוך לערפד. ככה אני יוכל להיות מעורב בכל הדברים האלה ולא ישאירו אותי בצד יותר..
שמעתי פעם משהו כזה אבל זה מסוכן, הייבריד לא יכול לשרוד כזה דבר. אולי רק במזל.
זה מה הערפד שהיה שותה לי את הדם היה תניד אומר לי.
--
"אתה רוצה לתת לשתות ממך או שאתה מעדיף שאני יהפוך אותך לערפד- אה רגע זה בכלל שלא שאלה הייברידים חלשים ומסכנים כמוך לא יכלו לשרוד עוצמה כזאת."
--
נזכרתי בזה לפתע. נזכרתי בתקופה הזאת שאני לא מאמין שאני אומר את זה אבל בסיטואציה כזו אני כן מעדיף להיות בשיחים, טרף קל וטעים לערפד.
לפחות מישהו היה צריך אותי אז. ועכשיו מה?
למה אני תורם?
יונגי אפילו לא נותן לי לתת לו את הדם שלי... מה אני עוד יכול להועיל?
שום דבר!
נשכבתי על הספה והתחלתי לנסות למצוא תשובות בגוגל. אבל זה לא היה ממש אמין, כל אתר אמר משהו אחר ואני דיי בטוח שהגעתי לכל מיני פנטזיות שאנשים כתבו על ערפדים והייברידים.. זה היה דווקא מעניים ובסיפורים האלה הערפד אהב את החתול שלו.
אחרי שסטיתי קצת מהמשימה שלי החלטתי להתרכז יותר, עליתי לחדר של יונגי ולקחתי לו את הטלפון. התקשרתי אל האיש זאב הראשון שהוא בשיחות האחרונות של יונגי. זה היה באם באם, מזל, הוא הכי נחמד.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romansa(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...