"סבב רגוע עכשיו ג׳ימיני שלי" יונגי חייך אלי אחרי שהוא העניש אותי.
"אתה הורג אותי" דחפתי אותו ממני והתנשפתי. יונגי חזר לחבק אותי והתחיל לצחוק עלי.
"אתה כזה מתוק חתולי שלי" הוא לחש לי באוזן והצמיד אותי אליו יותר.
"סבב אחד הספיק לי" נאנחתי וניסיתי לדחוף אותו שוב ממני אבל הוא לא ויתר.
"אני מבטיח. אתה לא תתחרט" הוא חייך.
"אני יודע שאני לא אתחרט ואני גם יודע שאני לא אשרוד עוד סבב כי אין כזה דבר אצלך "עדין" אני מכיר אותך" אמרתי.
"אני מבטיח. תן לי צ׳אנס. אני יהיה הכי עדין שיש..." יונגי חיוך. "אתה לא סומך על בעלך לעתיד?" הוא בקול נעלב.
"בדברים האלה פחות... אבל בסדר" נאנחתי בכניעה "אם אתה לא מקיים את ההבטחה שלך אסור לך להעניש אותי במשך שבוע" אמרתי.
"התחלת לעשות לי תנאים?" יונגי שאל מופתע "אין בעיה. אם אני מקיים את ההבטחה שלי אני אזיין אותך מתי שאני רוצה, כמה שאני רוצה, איך שאני רוצה, ולך אסור להתנגד"
"לא שזה שונה ממה שקורה היום בכל מקרה אבל בסדר..." נאנחתי.
"קדימה בייבי. אני עומד לגרום לך להרגיש כל כך טוב אתה תתחנן לעוד" יונגי חייך חיוך ערמומי וחזר לנשק אותי.
"אתה כזה רע אלי...חשבתי שאתה אוהב אותיי~~" התבכיינתי.
"בייבי אני מוכיח לך עכשיו ברגע זה כמה שאני אוהב אותך. אני פשוט ממש אוהב את הפרצופים שאתה עושה בסקס. זה כזה חמוד. ושלא נדבר על הקולות שאתה משמיע" הוא ציחקק ונתן לי עוד נשיקה הפעם יותר עוצמתית ומלאה בתשוקה. אני רציתי את יונגי, שלא תבינו אותי לא נכון.. אבל אני גם רציתי להראות ליונגי שאני לא צריך אותו כל הזמן כל שניה, שזה שקר ענק כמובן. אבל הייתי צריך לנסות להוכיח לו את זה כדי שהוא לא ינצל את זה שאני לא יכול בלעדיו לרעה ויתן לי עוד עונשים, ויחליט דברים מעצבנים וגם כדי שהוא לא יוכל להחזיק את זה נגדי כדי לגרום לי לעשות דברים שאני לא רוצה לעשות, כמו לנקות את החדר ולסדר את הארון.
זה יותר חזק ממני לצערי. אני לא יכול לשלוט על עצמי כשאני עם יונגי, אני מקווה שההתנגדות שלי בהתחלה השפיעה קצת אבל אני בספק. הרי התנאי שאם הוא יהיה עדין איתי הוא יוכל לעשות לי מה שהוא רוצה מתי שהוא רוצה ואיך שהוא רוצה במשך כל השבוע..
והוא בהחלט עמד בהבטחה שלו שזה הפתיע אותי, לא האמנתי לו שהוא יצליח להיות עדין איתי."אהה דאדי~ " גנחתי בשקט ונצמדתי אליו.
"כן חתלתולי קטן שלי אני יודע שאתה נהנה" יונגי ציחקק ונתן לי נשיקה קטנה ועדינה על הצוואר, בזמן שהוא זז בתוכי בקצב איטי ונעים.
"אני אוהב אותך כל כך" הוא לחש."א-אני~~" ניסיתי לדבר אבל יונגי עצר אותי.
"ששש בייבי אתה לא חייב להגיד את זה בחזרה עכשיו רק תהנה מהרגע אל תתאמץ אני יודע שאתה אוהב אותי." יונגי ציחקק. יונגי יכול להיות כזה מעצבן לפעמים. זה עלה כמה פעמים השיחה הזאת אבל זה עדיין פשוט מטריף אותי. יונגי לא מזיע ולא מתנשף בזמן סקס, הוא כן גונח גניחות שקטות ועמוקות כאלה שזה בסדר אבל הוא לא נראה כזה הרוס כמוני ותמיד אחרי סקס אני שפוך במיטה ובקושי מסוגל לזוז בזמן שהערפד המעצבן הזה כבר הספיק לקום מהמיטה מיד אחר כך ולקחת אותי למקלחת. אני ארביץ לו. הוא כזה מושלם. זה לא הוגן! אני גם רוצה לגרום לו להרגיש מהופנט ממני אבל אני פשוט עלוב אני ניהיה סמרטוט מכל דבר קטן שיונגי עושה.
אחרי הכל לא סתם אומרים עלי שאני הייבריד חלש.
"נהנת חתלתול שלי?" יונגי שאל בזמן שהוא חופף לי את השיער בעדינות. לא רציתי לענות לו. אני לא רוצה לתת לו לנצח לגמרי. למרות שהוא יודע כבר את התשובה לשאלה. הוא עושה את זה בכוונה כדי להגיד לי "אמרתי לך שאתה תאהב את זה"
אני ארביץ לו.
אני גם רוצה להיות מושלם כמוהו!
"לא עונה הא?" יונגי שאל "אם כך אני משער שאתה כבר יודע מה אני רוצה להגיד" יונגי ציחקק."אני הייתי מרביץ לך כל כך חזק עכשיו אם זה היה משפיע עליך"
"אהה אני מת כשאתה מנסה להראות מאיים אתה נראה כמו גור חתולים שמתעצבן שלקחו לו את החלב" יונגי צחק.
"מעצבן" דחפתי אותו. הוא כל הזמן מנצח ואין לי שום סיכוי נגדו. הוא תמיד ינצח והוא תמיד יקבל את מה שהוא רוצה. טוב, הוא חיי הרבה שנים, הוא חכם, הוא חזק... כי הוא ערפד... ושלא נדבר על זה שיש לו ניסיון של שנים במניפולציות וללמוד את כל התגבות של הבן אנוש כדי להכיר לפחות חצי ממני והחצי השני זה חתול. שום דבר מיוחד בזה חוץ מזה שאני יכול להפך מאדם לחתול ולהפך.
באמת שלהיות הייבריד זה הדבר הכי נורא שיש בין היצורים כאילו... אם אנחנו יצורים אז שלפחות יהיה לנו משהו מגניב וייחודי שנוכל לעשות.. ככה סתם חתול זה פשוט מעפן."אתה כזה מתוקקק~~" יונגי מחץ אותי ונתן לי מלא נשיקות בפנים.
"דייי תעזוב אותייייי~~~" התבכיינתי.
"לעולם לא. תכנע. אתה שלי. אני עמדתי במילה שלי ועכשיו לפרס שלי." יונגי אמר לי באוזן.
"לא עוד היונגי בבקשה~ הגוף שלי לא יחזיק את זה~~" אמרתי כשאני עוד שניה מתחיל לבכות מיאוש.
"תרגע חתלתולי שלי. אני לא יעשה כלום עכשיו" יונגי ציחקק והצמיד אותי אליו יותר "אני אוהב אותך כל כך. אתה כזה חמוד! ואתה גם כזה סקסי באותו הזמן! איך זה הגיוני?? אתה משגע אותי ג׳ימיני אתה מבין את זה?" יונגי שאל עם חיוך מאושר ומהופנט.
"היונגי.. תפסיק. אתה לא חייב לנסות לגרום לי להרגיש טוב. אני עלוב ומכו-"
"ג׳ימין אני נשבע לך שאם אתה מסיים את המשפט הזה אני נותן לך עכשיו עוד עונש." יונגי לפתע אמר בקול רציני. סגרתי את הפה שלי ונאנחתי.
"אם אני אשמע אותך אומר משהו רע אחד על החתול הקטן שלי אני הורג אותך." הוא המשיך עם אותו טון רציני."אז רגע.. מי החתול שלך אם אתה הורג אותי? חשבתי שאני החתול שלך..." לחשתי.
"אני התכוונתי בסקס. אתה יודע שאני לא משתמש בכל הכוחות שלי בסקס. אני מחזיק את עצמי בשבילך כדי לא לפגוע בך אבל אני לא רחוק משם אם תמשיך לדבר ככה על עצמך אני אתן לערפד להשטלת. אם חשבת שעד עכשיו עשיתי סקס קשוח עם ערפד... אני מרחם עליך ביום שאתה תגלה שאני בקושי משתמש בחצי ממה שאני יכול לעשות לך."
יונגי הסתכל לי בעיניים. היה לו את אותו המבט שיש לו כשהוא רעב שבתכלס זה גם אותו מבט שיש לו כשהוא ממש רוצה לזיין אותי."אתה מפחיד אותי." מילמלתי.
"יופי. בנושא הזה, אני רוצה שתפחד." יונגי קבע עם חיוך ערמומי ושטף לי את הסבון מהשיער.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romance(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...