87

719 67 8
                                    

"אתם רציני הזדיינתם עכשיו?" הוסאוק שאל.

"אנחנו צריכים להשלים..." אמרתי.

"יונגי זה כזה לא מקצועי" נאמג׳ון אמר.

"באמת שלא קיימת רמה יותר נמוכה מכמה שלא איכפת לי כרגע." יונגי חייך.

"ג׳ימין בוא לאפה שלך." נאמג׳ון פתח את הידיים שלו לכיווני.

"לא~ אתה תנסה לחטוף אותי מיונגי. אני מכיר אותך היונג" אמרתי וחיבקתי ליונגי היד חזק.

"אני אוהב אותנו" יונגי ציחקק והסתכל עלי.

"גם אני" ציחקקתי ונישקתי אותו.

"ג׳ימין אתה שוכח שהוא נטש אותך" נאמג׳ון נאנח.

"הוא לא נטש אותי. הוא היה חייב לעשות את זה כי הוא ידע מה טוב בשבילי היונג. אל תנסה להפנות אותי נגד יונגי, כי זה לא יעבוד לך." אמרתי "עדיין יש לי את החרדת נטישה... וכן אני מפחד שיונגי יעשה לי את זה שוב אבל אני יודע שכל מה שהוא יעשה זה לטובתי. כי הוא אוהב אותי. אז תפסיקו להיות כאלה שיפוטיים כלפינו כי אתם יודעים מה זה אומר עלייכם?? זה אומר שאתם לא חברים כאלה טובים ליונגי. יונגי הוא טוב בשבילי אני יודע את זה הוא יודע את זה. אני לא צריך את הדעות שלכם!" אמרתי בעצבים ודחפתי את הראש שלי לכתף של יונגי.

"אל תבכה בייבי זה בסדר" יונגי חיבק אותי בעדינות ונתן לי כמה נשיקות קטנות על המצח.

"אנחנו מצטערים ג׳ימין..." נאמג׳ון נאנח והניח את היד שלו על הגב שלי.

"כן ג׳ימין... אנחנו לא התכוונו לפגוע בך. " הוסאוק אמר.
"תראה מה עשית ליונגי" הוסאוק ציחקק  "הדמעות שלו זולגות כמו ממטרה" הוא אמר, הרמתי את הראש שלי ליונגי וניגבתי לו את הדמעות.

"הן לא יפסיקו לרדת עד ששלך יפסיקו לרדת קטני" יונגי לחש לי ונתן לי נשיקה קטנה על היד .

"אני לא אוהב לראות אותך בוכה~" התבכיינתי.

"בייבי בוי" יונגי ציחקק ונתן לי עוד נשיקה קטנה על הראש "אני לא זה שבוכה." הוא אמר וניגב לי את הדמעות, הנחתי את הראש שלי על החזה של יונגי וניגבתי לעצמי את הדמעות.
"אתם רואים מה אתם עושים? אתם גרמת לג׳ימין לבכות. אז תודה רבה באמת" יונגי אמר וגילגל את העיניים שלו.

"אנחנו מצטערים ג׳ימין" נאמג׳ון נאנח.

"פסטיבל הדמעות פה צריך להגמר יש לנו פגישה ללכת אליה" הוסאוק אמר ונעמד. התחלתי להרגע ולקחתי איתי את הטלפון לפגישה כדי שיהיה לי מה לעשות אבל באמצע הפגישה הסתובבתי אל יונגי ולחשתי לו באוזן:

"משעמם לי" לחשתי בקול מפונק, יונגי חיבק אותי בעדינות ולא אמר כלום, הוא לא התעלם ממני.. הוא הסתכל עלי וליטף לי את האוזניים אבל אני מניח שהוא לא יכול לדבר כרגע יונגי ליטף אותי מהאוזניים עד לקצה של הזנב וזה עשה לי קצת צמרמורת ואז הוא עשה את זה שוב והרגשתי את האיבר שלי מתחיל להתקשות.
'מה?' הסתכלתי על האיבר שלי 'לא ידעתי שזה יכול לקרות' חשבתי לעצמי ויונגי הסתכל עלי גם מופתע ומבולבל. הוא ניסה לעשות את זה שוב אבל אני נתתי לו מכה קטנה על החזה והזזתי את הזנב שלי במהירות יונגי חייך חיוך קטן והצמיד את האגן שלי לבטן שלו כדי שלא יראו שהאיבר שלי מתקשה.
הנחתי את ההראש שלי על הכתף שלו וחיבקתי אותו חזק, ויונגי מיד חיבק אותי מהמותניים והניח את הידיים שלו על התחת שלי.

yoonmin Hybrid & a VampireWhere stories live. Discover now