"היי ג׳ימין טוב שהתעוררת, אני מכין לך עכשיו ארוחת ערב" חייכתי אליו.
"היונגי..." ג׳ימין התיישב במיטה.
"כן ג׳ימין?" שאלתי.
"אתה באמת עומד להתעלם ממה שקרה עכשיו?? שאתה פשוט נעלמת לשבוע בלי להגיד לי כלום או אפילו איפה היית??" ג׳ימין שאל.
"אני מצטער בייבי אני פשוט לא רציתי לגרום לך להרגיש לא בנוח ואני עשיתי את הדבר היחיד שאני לא רציתי לעשות..רק כי אני חשבתי שאתה צריך עזרה אבל אני מבטיח לך שזה לא יקרה יותר. אני פשוט אצא מהחדר ואחכה שתסיים..." אמרתי והתיישבתי לידו "אני כל כך מצטער.." בלעתי את הרוק שלי ונאנחתי.
"אידיוט!" ג׳ימין נישק אותי חזק והתיישב עלי, נישקתי אותו בחזרה והנחתי את היד שלי על המותן שלו.
"אני שונא אותך" הוא מילמל לתוך הנשיקה והמשיך לנשק אותי באגרסיביות "איך אתה מעז להגיד דבר כזה אני אוהב אותך, כל כך קשה לך להאמין?? אני סלחתי לך כמה שעות אחר כך! ואתה לא באת! למה אתה לא חזרת???" ג׳ימין אמר אחרי שהוא התנתק מהנשיקה."אתה אמרת לי לחוזר...?" שאלתי.
"אתה ענית לטלפון שלך אמרתי לך לחוזר ואתה אמר "טוב" וניתקת! למה לא חזרת??"
"אחח מארק... אני אהרוג אותו" נאנחתי.
"מה? מה? הוא עשה??" ג׳ימין שאל.
"זה לא היה אני שענה לטלפון זה היה מארק, הוא לא אמר לי שהתקשרת..." אמרתי.
"אבל למה???"
"היה לנו פעם איזה... קשר... אבל זה היה רק לשבוע ואנחנו אפילו לא התנשקנו..אני מניח שזה השפיע עליו יותר ממה שזה השפיע עלי." נאנחתי.
"היונג, מתי זה קרה?"
"מ-ממש לפני שהתאהבתי בך ושהבנתי כמה אתה כזה מותק ומקסים ומגיע לך את כל הטוב שבעולם." מילמלתי.
"אבל אתה אוהב אותו...?" ג׳ימין שאל..
"לא לא ברור שלא, אני אוהב אותך ואני לא יודע למה אתה עדיין איתי כי ברור שמגיע לך כל כך הרבה יותר מסתם ערפד כמוני." נאנחתי.
"אל. תגיד. את. זה." ג׳ימין הרביץ לי "ואם אתה עושה לי את זה שוב אני נשבע לך זה הסוף שלך!"
"אז אתה סולח לי?" שאלתי.
"כן! אתה האידיוט שלי!" ג׳ימין נישק אותי שוב באגרסיביות. נישקתי אותו בחזרה וחיבקתי אותו חזק.
"התגעגעתי" מילמלתי
"ששש אתה מפריע לי לנשק את חבר שלי" ג׳ימין אמר והמשיך לנשק אותי נשכבתי על המיטה והמשכתי אותו מעלי.
ג׳ימין התחיל לשפשף את האיבר שלו עם האיבר שלי והרגשתי איך הוא מתחיל להתקשות."ג׳ימין..." עצרתי אותו.
"זה בסדר... אני התגעגעתי אליך כל כך אני רוצה שתגרום לי להרגיש אותו הדבר רק לא... עד הסוף" הוא נשך את השפה שלו.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romance(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...