"היונגי... " ירדתי לסלון אחרי שנת צהריים קצרה, יונגי היה שם יחד עם קאי וטאהיונג, הם ראו סרט ביחד, התיישבתי מעליו כדי שהסתכל רק עלי והסתכלתי עליו בפרצוף ביישן.
"כן חתלתולי... הכל בסדר?" הוא שאל ונתן לי נשיקה קטנה על הצמח, חייכתי חיוך קטן והסמקתי.
"מתי אנחנו... אתה יודע..?" שאלתי למרות שאני יודע שזה לא מגיע לי אבל אני צריך את יונגי ממש עכשיו.
"אתה רוצה עכשיו?" הוא שאל והסתכל על השעון שלו.
"אני לא מפריע לך בסרט?" לחשתי.
"לא. בוא נלך לחדר. " הוא אמר והרים אותי לחדר שלנו, ירדתי ממנו ונשכבתי על המיטה "אתה כזה סקסי בייבי" יונגי אמר, הוא נשכב לידי ומיד דחף את היד שלו לתוך המכנסיים שלי. נשכתי את השפה שלי והחזקתי לו אותו את היד כדי שהוא יהיה עדין יותר איתי.
"היי זוג חרמנים! ג׳ון כאן." ג׳ין פתח את הדלת של החדר עוד לפני שהספקנו לעשות משהו.
"תגיד לו שאנחנו יורדים עוד כמה דקות" יונגי אמר והוריד לעצמו את החולצה הוא המשיך לענג את האיבר שלי כשג׳ין עדיין עומד בכניסה לחדר. אני חושב שיונגי רצה שג׳ין יבין את הרמז..זה בהחלט קרה.
ג׳ין יצא מהחדר וסגר את הדלת בעדינות. יונגי הוריד לי את המכנסיים ואת החולצה ובלי יותר מידי הקדמות הוא נכנס אלי באגרסיביות."אה~! אה!" גנחתי בצעקות, יונגי עדיין כעס על ההתנהגות שלי ממקודם ואני הרגשתי את הנקמה שלו דרך הסקס.
הסקס לא היה פרס, הוא היה עונש. אני באמת תהיתי לעצמי למה יונגי הסכים לזה כשאני יודע שזה לא מגיע לי. לא יכלתי לנשום והתקשתי להשאר בהכרה, העיניים שלי כל שניה התגלגלו אחורה אבל יונגי נתן לי סטירה ומיד החזיר אותי להכרה. הוא רצה שאני ארגיש הכל.
הסתכלתי לו בעיניים, רציתי שהוא ירחם עלי התחלתי להתחנן לרחמים.
"דאדי! בבקשה~ אני לא יעשה את זה שוב~~" בכיתי בקול.
התחלתי להרגיש חום, שרפה ועיקצוצים בכל הגוף.
"יונגי יונגי! תפסיק אני רציני!~" צעקתי. יונגי עצר ויצא ממני מהר."אני מצטער בייבי" יונגי הניח את היד שלו על החזה שלי ואני התחלתי להתנשף.
"היט?" יונגי שאל אותי אחרי כמה דקות."כן~" עניתי "אבל עוד לא" אמרתי.
"אתה בטוח?" יונגי שאל.
"כן כן אני בטוח." נרגעתי וחיבקתי את יונגי חזק, יונגי חיבק אותי מיד ועטף אותי מתחת לשמיכה.
"אני מצטער" אמרתי בבושה."אל. זה בסדר מתוק שלי" יונגי נתן לי נשיקות קטנות וחייך אלי. לא יכלתי להסתכל עליו התביישתי, למה זה היה חייב לקרות באמצע של מה שאמור לעזור להרגיע את הדבר הזה.
"בייבי" יונגי לחש ונתן לי נשיקה קטנה "אני אוהב אותך כל כך בייבי בוי""תעזוב אותי היונג" אמרתי והסתובבתי עם הגב אליו.
"אל תנסה לדחוף אותי הצידה ג׳ימיני אני כאן כדי לעזור לך. אל תתבייש ממני" יונגי נאנח ונתן לי כמה נשיקות קטנות על העורף.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romantik(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...