25

1K 86 18
                                    

"היונגי זה קאי! הוא אמר שהוא יעזור לי עם העבודה! הוא יכול לבוא אלי??"

"בטח" חייכתי חיוך קטן ובלגאנתי לו את השיער.

"יאיייי" ג׳ימין התהלב ונכנס מאחורה קאי נכנס לידו וטאהיונג נכנס גם מאחורה, ישבתי מקדימה במושב של הנהג וג׳אנגקוק ישב לידי. חזרנו הביתה וג׳ימין רץ עם החבר החדש שלו לחדר שלנו.

"לא לרוץ בייב" אמרתי ברוגע.

"סליחה היונגי" ג׳ימין אמר ונכנס לחדר שלנו.

"דם לא של ג׳ימין~? יונגי... מה עשית??" הוסאוק יצא מהחדר שלו ושאל.

"לא עשיתי כלום, ג׳ימין הביא חבר.."  ציחקקתי.

"אה אוקיי, אפשר לאכול אותו?" הוסאוק שאל.

"לא איכפת לי... אבל אתה צריך לשאול את ג’ימין קודם" אמרתי

"לשאול אותי מה?" ג׳ימין בדיוק ירד במדרגות.

"הוסאוק שואל אם הוא יכול למצוץ לחבר שלך את הדם." אמרתי.

"מה לאאא הוא חבר שלי אתה לא הורג אותו הובי היונגי תזהר! אני אחזור לקרוא לך הוסאוק היונג"

"אההה אתה לא תעז~" הוסאוק אמר בדמטיות "בסדר אני לא אוכל את החבר שלך" הוסאוק נאנח ועלה במדרגות בחזרה לחדר שלו.

"למה ירדתי לכאן?" ג׳ימין שאל את עצמו "אה כן חטיפים" הוא מילמל והלך למגירה של החטיפים.

"אפ אפ אפ אכלת כבר את החטיף שלך החודש. יש פירות וירקות תאכל את זה אם אתה רוצה לנשנש משהו" אמרתי ותפסתי לג׳ימין את היד.

"זה לא בשבילייי קאי רוצה לנשנש משהו אז אני מביא לו חטיף. הינה אני אקח... בננה ותפוח אוקיי?" ג׳ימין נאנח.

"בסדר" שיחררתי לו את היד "אני אחתוך לך" חייכתי אליו חיוך קטן ושטפתי את התפוח, חתכתי לו את הפירות. עליתי לחדר שלנו וראיתי את ג׳ימין וקאי יושבים אחד ליד השני על המיטה שלנו מול המחשב הנייד..
הנחתי את הפירות על המיטה ונתתי לג׳ימין נשיקה קטנה על המצח, ג׳ימין הרים את הראש שלו אליו וחייך אלי חיוך גדול.

"תודה היונגי" ג׳ימין אמר.

"בבקשה" נישקתי אותו נשיקה מהירה ויצאתי מהחדר.

"רגע" ג׳ימין עצר אותי ותפס לי את היד.

"כן בייבי?" הסתובבתי אליו וג׳ימין מיד חיבק אותי חזק. חיבקתי אותו בחזרה וחייכתי חיוך קטן.

"כואבות לי האוזניים" הוא לחש לי באוזן.

"כן אני חשבתי שזה מה שיקרה... תחליף לסוודר כדי שתוכל לחבוש את הכובע של הסוודר והוא לא ימחץ לך את האוזניים אוקיי?" לחשתי

"כן היונגי" ג׳ימין ענה בשקט ושיחרר אותי, שיחררתי אותו וירדתי במדרגות לסלון.

"וואו.. אתם בטח נורא מאוהבים אחד בשני..." קאי אמר לי אחרי שיצאתי מהשירותים.

yoonmin Hybrid & a VampireWhere stories live. Discover now