112

393 42 8
                                    

התעוררתי בבוקר והדבר הראשון שחיפשתי עם העיניים שלי זה את ג׳ימין. הרגשתי אותו כמובן, כי הוא עדיין היה עלי אבל אני רציתי לראות שהוא נמצא לידי. הוא כמובן עדיין ישן. זה צפוי. הייתה לי אבל הקלה כל כך גדולה לראות אותו לידי החלום לא היה אמיתי. שג׳ימין התעורר לפני? הייתי צריך לדעת בשניה הזאת שזה היה רק חלום.
חייכתי לעצמי ונישקתי לו את המצח "יונגס..." הוסאוק דפק על הדלת.

"כן?" עניתי עייף ושפשפתי את העיניים שלי.

"יש פגישה עוד שעה. ראית?" הוסאוק שאל.

"לא... לא ראיתי. עכשיו התעוררתי " נאנחתי ולקחתי את הטלפון שלי.

"טוב אז תתארגן. אנחנו יוצאים" הוסאוק אמר וסגר את הדלת.  העברתי את ג׳ימין בעדינות למיטה וסידרתי לו את השמיכה. באתי לקום מהמיטה אבל הרגשתי שמשהו תופס אותי. הייתי נורא מבולבל הידיים של ג׳ימין היו מתחת לראש שלו.. אז מה תופס לי את הרגל?
הסתכלתי למטה וראיתי את הזנב של ג׳ימין מלופף חזק סביב הרגל שלי.

"תשאר איתי עוד קצת~" הוא אמר בקול חלש.

"בייבי הכל בסדר?" שאלתי בדאגה  כששמתי לב שנפלה לי דמעה מהעיין "למה אתה בוכה?"

"אני לא רוצה שתלך~ לא עכשיו~~" ג׳ימין לפתע פרץ בבכי וחיבק אותי חזק.

"היט?" שאלתי וליטפתי לו את הגב בעדינות תוך כדי שאני מחבק אותו בחזרה.

"אני חושב~" הוא בכה.

"שששש אל תבכה מתוק שלי... הכל בסדר. אני לא הולך..." נאנחתי והורדתי לעצמי את החולצה. ג׳ימין הוריד את החולצה שלו ונצמד אלי. מגע עור ישיר תמיד מרגיע אותו במצבים כאלה.
"אני אוהב אותך" לחשתי ונתתי לו מלא נשיקות קטנות על הכתף. ג׳ימין נרגע אחרי כמה דקות, הוא שיחרר אותי טיפה והסתכל לי בעיניים.
"בוקר טוב חתולי שלי" ציחקקתי.

"אני מצטער" הוא לחש.

"אני לא מסכים לך להתנצל על דברים כאלה. אני אוהב אותך. אני אוהב כל דבר בך. ואני אוהב גם את ההיט שלך." חייכתי

"תודה היונגי... וגם אני אוהב אותך" הוא לחש  ושיחרר לי את הרגל מהאחיזה של הזנב שלו. ליטפתי לו את האוזניים בעדינות ונתתי לו נשיקה קטנה על האף.
"תחזור מהר, אוקיי?"

"לחזור? בייבי אני לא הולך לשום מקום כשאתה במצב כזה.." גילגלתי את העיניים שלי.

"אני אהיה בסדר היונגי.. אני רגוע עכשיו.. ההיט האמיתי כנראה יגיע בערב." ג׳ימין לחש.

"אתה בטוח?" שאלתי.

"אתה תלך לשעה ותחזור נכון?" הוא שאל.

"מהשהו כזה.. לא יותר משעתיים.."  מילמלתי.

"אז אני בטוח." ג׳ימין חייך חיוך קטן.

"אוקיי" חייכתי אליו בחזרה "אני יכול לקבל נשיקה?" שאלתי. ג׳ימין ציחקק ונישק אותי מיד "תודה חתולי שלי" ציחקקתי אחרי הנשיקה וגנבתי ממנו עוד נשיקה קטנה.

yoonmin Hybrid & a VampireWhere stories live. Discover now