88

798 74 4
                                    

"נוו תספר לי כבר! מה אתה דואג?? עברו אלף שנה מאז. פליז פליז פליז~~ עכשיו אני מסוקרן" התקרבתי אליו וחייכתי.

"אחחח.. אוקיי.." ג׳ון נאנח "פגשתי מישהו.. הוא היה צנוע, שקט, ורגיש.. בדיוק ההפך ממך" הוא חיכה כמה שניות כדי לראות את התגובה שלי וזה באמת לא היה לי ממש איכפת.

"הסיפור הזה לוקח גם אלף שנה לספר...? לא הבנתי למה עצרת?" שאלתי.

"ואני פגשתי אותו בשוק. הוא עזר למשפחה שלו למכור לימונים.. זה היה עסק משפחתי. אני פעם אחת רצתי אחרי מישהו שניסה לגנוב ממני ובטעות נתקלתי בו וכל הלימונים שהיו לו ביד התפזרו על הריצפה, הרגשתי כל כך רע והתחלתי לעזור לו למרות שהוא התחנן ממני שאני לא יעזור. וכמו בכל סרט קיצ׳י... שנינו באנו לקחת את אותו הלימון וזו הייתה הפעם הראשונה שאני הרגשתי את המגע שלו.
בקיצור.. נהפכנו להיות ביחד...יצאנו במשך עשר שנים... ואז החלטתי שאני רוצה לחיות איתו לנצח... אז הפכתי אותו לערפד.."

"נו? ומה הבעיה... הוא עדיין חיי לא?" שאלתי.

"לא.... הוא לא שרד..." נאנחתי "בזמן הזה אני הייתי נורא רעב. לא חישבתי נכון את הנשיכה גם.. והוא מת על המקום." ג׳ון נאנח "זה למה אני לא התאהבתי מאז... כי אני מפחד שאני אפגע במי שאני מתאהב" הוא המשיך.

"א-אני..מצטער..." נאנחתי "אבל אתה לא חושב שהגיע הזמן להמשיך הלאה? אתה לא יכול להיות לבד לנצח...מגיע לך לאהוב" לחשתי. והסתכלתי לו בעיניים, ג׳ון נאנח והסתכל לי בעיניים בחזרה..

"אתה צודק" הוא לחש "דאמ! אתה טוב." הוא דחף אותי.

"אמרתי לך. עכשיו, אל תתאהב כי אני תפוס." ציחקקתי.

"אני לא הרגשתי ככה כבר מלא שנים ג׳ימין" ג׳ון אמר והניח את היד שלו על הלחי שלי.

"אממ... ג׳ון.." ניסיתי להזיז לו את היד.

"כן? ג׳ימין?" הוא חייך אלי.

"אתה עובר את הגבול. יונגי יהרוג אותך." התרחקתי ממנו והוא מיד התקרב אלי ודחף אותי לקיר.
"אני ממש לא אוהב את זה..." ניסיתי לברוח אבל הוא תפס לי את הידיים והצמיד אותי לקיר.

"אתה העלת את הרגשות האלה ג׳ימין. זה אשמתך."

"וואט דה פאק אני סך הכל ביקשתי שתספר לי סיפור שקרה לפני אלף שנה. אתה לא בסדר במוח-" ג׳ון קטע אותי בנשיקה ואני מיד התנתקתי ואיכשהו הצלחתי לברוח ממנו.

"בלעעע!!!" ניגבתי מהר את הנשיקה והלכתי לשטוף את הפה שלי.

"אלים אדירים ג׳ימין אני כל כך מצטער! אני לא יודע מה השתלט עלי! אל תגיד את זה ליונגי שום דבר לא קרה."

"עם הפאקינג לשון ימגעיל אחד" ירקתי את המים לכיור.
"יונגי הולך לשמוע מזה." אמרתי.

"לאלא ג׳ימין אני יעשה הכל!" ג׳ון אמר.

yoonmin Hybrid & a VampireWhere stories live. Discover now