36

1.1K 81 18
                                    

"בייבייייי!! אני בביתתת!!" שמעתי את יונגי קורא לי מלמטה.

"אני עוד שניה חוזר" אמרתי לקאי וירדתי מהמיטה "היונגיייייייי!!!" קראתי בשמחה ורצתי למטה להביא ליונגי חיבק גדול.

"חתלתולי שליי~~ אני התגעגעתי כל כך!" יונגי הרים אותי ולקח אותי לחדר שלנו.

"ואני התגעגעתי אליך" ציחקקתי ונישקתי אותו "זה לא הוגן היונגי למה היית צריך ללכת לכל כך הרבה זמן..?" שאלתי.

"לא הייתה לי ברירה...זה היה סך הכל יומים אבל והינה אני פה" יונגי חייך ונישק אותי שוב.

"ג׳ימיןןןןן!! אוו ג׳ימין!!" שמעתי את הוסאוק מלמטה.

"אויי לאא היונגייי תגן עלי מהדיגדוגים שלו~~" נצמדתי אליו. הוסאוק הגיע לחדר ויונגי מיד השכיב אותי על המיטה.

"סורי בייב" יונגי ציחקק והוסאוק התחיל לדגדג.

"בוגדדד!!" כעסתי תוך כדי שאני צוחק. יונגי והוסאוק שיחררו אותי ואני התחלתי להרביץ להוסאוק אני יודע שזה לא מזיז לו אבל זה מגיע לו.
הוסאוק ציחקק וחיבק אותי, הוא זרק אותי על יונגי ויונגי תפס אותי ונישק אותי חזק.

"ג׳י-ג׳ימין....?" קאי לחש במבוכה.

"אה כן..." התנתקתי מהנשיקה "סליחה קאי אני פשוט לא ראיתי את יונגי מלא זמן.." נאנחתי.

"כן הבנתי את זה וזה לא כזה משנה לי.. פשוט... החבר שלך בוהה בי.."

"הובי היונג! תפסיק להפחיד אותו!" צעקתי על הוסאוק והחזקתי ליונגי את היד.

"הוא מריח טובב~~" הוסאוק התבכיין.

"היונגי." הסתכלתי על יונגי, יונגי נאנח וגרר את הוסאוק מחוץ לחדר. 
"אני מצטער לגבי זה..." נאנחתי והסתכלתי על קאי.

"זה בסדר... אני מניח.. אבל א-אני לא יודע למה..פשוט הו-"

"אל תגיד לי שיש לך קראש עליו קאי" ציחקקתי "הוא ליטרלי רוצה לשתות לך את הדם."

"אם זה מה שהוא רוצה. אני אעשה את זה בשבילו." קאי מילמל.

"רגע אתה צוחק עלי נכון? קאי. הובי?? שלא תעז אפילו. לא מגיע לו מישהו כמוך " נאנחתי.

"אני רוצה לנסות..." קאי אמר.

"אתה יודע מה הוא עושה עכשיו?? הוא עכשיו בחדר שלו עושה אאוריגה עם מלא אנשים ואין מצב שאין לפחות מישהו ערום אחד בחדר שלו כל הזמן. למה אתה חושב שיונגי לא מסכים לי להיכנס לחדר שלו?" אמרתי לקאי ונאנחתי.

"מה אם אני רוצה להיות המישהו הערום אצלו בחדר..." הוא חייך אלי חיוך קטן.

"אני יעזור לך אבל זה לא אומר שאני בעד." קבעתי.

"רגע מה?? עכשיו??" קאי שאל בבהלה.

"לא תרגע זה תהליך." ציחקקתי "בוא נרד לסלון ונחכה שהוא ירד גם."

yoonmin Hybrid & a VampireWhere stories live. Discover now