"אני לא אוהב את הרעיון הזה אבל אם יש אפילו סיכוי קטן שזה יציל אותך מיצורים אחרים אז אני מניח שנצטרך לנסות..." יונגי נאנח.
"אני יודע שאתה לא אוהב את הרעיון הזה היונגי, אתה בטוח שאתה תיהיה בנוח עם זה?" שאלתי.
"אני אתגבר..עכשיו רק מה שנשאר לחכות זה להיט שלך.." אמרתי.
"אולי כדי שתתיעץ קודם עם באם וג׳ין יונג.." הצעתי.
"אוקיי אני אדבר איתם" יונגי נתן לי נשיקה קטנה ונאנח "אני ממש לא רוצה לנשוך אותך" הוא מילמל.
"מה אם אני ארצה לתת לך את כל הדם שלי..?" שאלתי בשקט.
"כבר דיברנו על זה ג׳ימין אני לא מתכוון לשתות את הדם שלך" יונגי גילגל את בעיניים שלו.
"אני רוצה למות בידיים שלך." חייכתי חיוך קטן.
"אתה לא עומד למות." יונגי נאנח "ואני לא מתכוון לשתות לך את הדם כי אז אני יהרוג אותך." הוא המשיך.
"אני לא אוהב לחשוב על זה בייבי במיוחד שאנחנו סוג של מאורסים... אני לא הייתי נשואי מלא זמן בייבי. והסיבה לכך זה כי אני תמיד ידעתי שאותו בן אדם... ימות בסופו של דבר..אבל עכשיו שאני יודע שאתה חיי לנצח... ואני אגן עליך מכול דבר בעולם... אני יכול להרשות לעצמי להתאהב בך כמו שלא התאהבתי באף אחד... אי פעם." יונגי נאנח "אני אוהב אותך יותר מידי בייבי""אני אוהב אותך גם היונגי ואני מצטער שאני מעציב אותך לפעמים אבל אתה חייב להבין שזה כי אני רוצה לתת לך הכל. את כל מה שאני יוכל. אני יודע כמה אתה עושה בשבילי..איך אני יכול לתגמל אותך... מה אני יכול לעשות לך בתמורה לכל הדברים המדהימים שאתה עושה בשבילי?" שאלתי.
"שום דבר. פשוט תיהיה אתה. זה התפקיד שלי לדאוג. התפקיד שלך זה להיות אתה." הוא חייך.
"אתה באמת לא רוצה משהו בתמורה היונג?" שאלתי.
"לא. בכלל לא. אני לא צריך שום דבר וזה רק משמח אותי שאתה מעריך את מה שאני עושה בשבילך. אני לא צריך עוד" הוא ענה בשקט.
"ברור שאני מעריך את זה. איך אני יכול שלא?" שאלתי והתיישבתי מעליו "אין סיכוי שאני אמצע מישהו יותר טוב ממך" לחשתי.
"אני לא אתן לך למצוא, אני אתפוס אותך ואקשור אותך למיטה" יונגי ציחקק.
"אני קצת אהבתי שאתה חזרת מאוסטרליה כי אתה חשבת שאני ממשיך האלה..." חייכתי חיוך קטן "זה גרם לי להרגיש שאתה בחיים לא תוותר עלי..." אמרתי.
"אני יכול לעשות מלא דברים בשבילך אבל לתת לך להמשיך הלאה בלי לפחות לדבר איתך ולשים אותך בכלוב לכמה שנים, את זה אני לא מסוגל לעשות" יונגי ציחקק.
"אתה גם לא תצטרך. אי פעם" הנחתי את הידיים שלי על הלחיים שלו והוא מיד נישק אותי חזק. "אני באמת אוהב אותך כל כך היונגי" לחשתי אחרי הנשיקה.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romantizm(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...