הגעתי לדלת ושמעתי מתוך הבית קול של מישהו לא מוכר... ואז את הצחוק המדהים של ג׳ימין, זה כאב לי כל כך.
התלבטתי אם להיכנס או לא... ובזמן ההתלבטות שלי הדלת נפתחה ומולי עמד ג׳ימין עם אדם זר כשהיד של אותו אדם מונחת לו על הכתף.
ברגע שג׳ימין ראה אותי הוא העיף לאותו אדם את היד וקפץ עלי. חיבקתי אותו חזק והחזקתי אותו עלי.
"היונגייי~~" ג׳ימין התחיל לבכות."ג׳ימיני" חייכתי והצמדתי אותו אלי "אני התגעגעתי אליך כל כך בייבי וכששמעתי שאתה אולי.. מתכוון לעבור הלאה אני לא יכלתי יותר אני הייתי חייב לראות אותך עוד פעם אחת אחרונה .. לפחו-" ג׳ימין תקף אותי בנשיקה חזקה, עוד לפני שהספקתי לסיים את המשפט.
"אני בחיים לא יוכל לעבור הלאה. אני אוהב אותך יותר מיד היונגי" ג׳ימין חייך אלי ומיד חזר לנשק אותי ואני נישקתי אותו בחזרה. נפלתי אחורה על הדשא בחצר הקדמית והושבתי את ג׳ימין מעלי, הנשיקה התחילה להיות יותר אגרסיבית וג׳ימין הוריד לי את הסוודר מהר.
"אוקיי זה היה חמוד בהתחלה עכשיו זה פשוט מגעיל!" ג׳אנגקוק צעק מהדלת, התנתקנו מנשיקה וציחקקנו ביחד. ג׳ימין החזיק לי את היד בזמן שאני אומר שלום לכולם ומיד אחר כך הוא גרר אותי לתוך החדר שלו.
"שום דבר לא השתנה" ציחקקתי.
"תיהיה בשקט" ג׳ימין קפץ עלי שוב ונישק אותי חזק, נישקתי אותו בחזרה והשכבתי אותו על המיטה ג׳ימין הוריד את החולצה שלי מהר ואני הורדתי לו את כל הבגדים.
"מממ~ פאק~ דאדי אני התגעגעתי אליך כל כך" ג׳ימין העביר את היד שלו על החזה שלי ואז הוא משך אותי אליו באגרסיביות.
ציחקקתי כמובן שאני זרמתי איתו. התחלתי לענג את ג׳ימין עם האצבעות שלי... והאמת ששמחתי להרגיש שהוא צר.. זה אומר שהוא לא עשה סקס עם אף אחד... לפחות לו בעשרה ימים האחרונים...
"תכנס אלי אני רוצה שזה יכאב""אתה בטוח?" שאלתי והורדתי את המכנסיים יחד עם התחתונים שלי. ברגע שג׳ימין ראה את האיבר שלי הוא הפך אותי כדי שאני אשכב על המיטה והוא יהיה מעלי, הוא התחיל למצוץ לי את האיבר ואחרי כמה דקות הוא התיישב מעלי והתחיל לזוז במהירות.
הוא צעק וצרח מכאבים וכשניסיתי להאט אותו כדי שירגע קצת הוא דחף לי את הידיים וזז אפילו מהר יותר.
עכשיו זה היה תורי, ג׳ימין לא יכול להיות הטופ, הוא צריך שמישהו יזכיר לו מה הוא באמת. הפכתי אותו בחזרה למיטה ויצאתי ממנו לאט."דאדי~!" ג׳ימין גנח ביאוש.
"אני יודע איך לעשות את זה ואפילו אתה לא יודע לענג את עצמך כמוני" ציחקקתי ונכנסתי אליו, התחלתי לזוז בתוכו בחוזקה ולפגוע בנקודה המוכרת והאובה עלי שפשוט גורמת לג׳ימין גנוח בקול.
"אהההההה~~~ אה~!!!!" הוא גנח ונשך את השפה שלו "מממ~ מממ!! כל כך טוב היונגי~" הוא גנח. אני וג׳ימין עשינו כמה סבבים עד שלא יכלנו יותר, נשכבנו אחד ליד השני וחייכנו.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romance(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...