43

908 73 2
                                    

אחרי כמה דקות ג׳ימין הפך בחזרה לבן אדם והסתכל עלי עם פרצוף עצוב. "אני אוהב אותך כל כך גם כשאני כועס בייבי תזכור את זה" נישקתי לו את המצח.

"אני רוצה עוד סוף שבוע לבד רק אני ואתה" ג׳ימין מילמל.

"אוקיי בייבי" חייכתי אליו ונישקתי אותו. הוא נישק אותי בחזרה ונישען עלי. ציחקקתי וחיבקתי אותו חזק.
"קח" החזרתי לו את הטלפון.

"תודה" ג׳ימין חייך והניח את הטלפון על השידה.

קמתי מהריצפה והרמתי את ג׳ימין למיטה שלנו, כיביתי את האור בחדר ונכנסתי למיטה לידו.
התכרבלנו ונרדמו.

כשהתעוררתי בבוקר ג׳ימין שכב לידי עם עיניים חצי פתוחות שזה טוב כי טכנית זה לא נחשב שהערתי אותו.
ליטפתי לו את השיער והעברתי את היד שלי בעדינות על האוזניים שלו. ג׳ימין ליפף את הזנב שלו מסביב למותניים שלי וחייך אלי.
"בוקר טוב בייבי" לחשתי ונישקתי אותו.

"בוקר טוב" ג׳ימין חייך אלי וחיבק אותי חזק.

"חתלתולי שלי" מילמלתי וחיבקתי אותו בחזרה.

"היונגי אני אוהב אותך" ג׳ימין לחש.

"ואני אוהב אותך יותר" ציחקקתי ונישקתי לו את הלחי. התנשקנו לכמה דקות ואז קמנו מהמיטה.

"ביי קטני" אמרתי והחזקתי אותו מהמותניים שלו.

"אל תשכח לבוא לקחת אותי היום היונגי." ג׳ימין נאנח.

"אני מבטיח. ואני גם לוקח אותך לבית של הזאבים היום בייבי" אמרתי.

"למהההה???" ג׳ימין עשה פרצוף עצוב.

"כי הם רוצים להכיר אותך יותר לעומק וגם הם החברים טובים שלי." ציחקקתי.

"אוקיי ביי היונגי" ג׳ימין נתן לי נשיקה קטנה וביישניתי ויצא מהאוטו.

"ביי ביי בייבי" אמרתי והתחלתי לנסוע לכיוון הבית, נכנסתי פנימה ועליתי לחדר של הוסאוק. הוא היה באמצע לאמן את קאי.

"איייי!! לאאא! לא! אמרתי שב!!" הוא ציווה עליו והרביץ לו עם שוט. בגלל שקאי עוד לא ערפד מלא הוא עדיין מרגיש כאב וזה יקח לו עוד הרבה זמן עד שהוא כבר לא ירגיש כלום.

"היי!! מה אתה עושה?? השתגעת לגמרי?!?" חטפתי מהוסאוק את השוט.
"תאמן אותו בפרסים לא בעונשים!" אמרתי להוסאוק וגילגלתי את העיניים שלי.

"אתה לא חושב שניסיתי דאמ אס??" הוסאוק חטף ממני בחזרה את השוט והתחיל להכות את קאי שוב "הוא לא מקשיב לי והוא כל הזמן חוטף ממני את השקית דם!" הוסאוק אמר, עצרתי את הוסאוק ושוב חטפתי לו את השוט.

"אתה לא צריך את זה! הוא אוהב אותך תנשק אותו בתור פרס תנסה..." אמרתי וזרקתי את השוט לריצפה.

yoonmin Hybrid & a VampireWhere stories live. Discover now