"זה לא הוגן היונג תפסיק לרמות!" ג׳אנגקוק רתח.
"אני לא מרמה" ציחקקתי "אני פשוט הרבה יותר טוב ממך"
ג׳אנגקוק, ג׳ין, טאהיונג ואני משחקים עכשיו סתם משחק קופסא וג׳ימין עדיין היה בחדר של קאי והסאוק. הם ראו ביחד סרט אז החלטנו ארבעתנו לעשות משהו. לפתע שמענו צרחות מלמעלה וכולנו מיד מהירנו לראות מה קורה."אתם צופים בסרט אימה?? יש לכם בעיות?" ג׳ין רגז ומיד כיבה את הטלוויזיה.
"לאאא ברגע המותח~~" קאי התבכיין.
"איזה רגע מותח זה הכל סקס ורצח בסרט הזה" אמרתי.
"איזה סרט זה היה" טאהיונג שאל.
"שישי השלושה עשר" ג׳ימין ענה.
"אוו זה מעפן..." ג׳אנגקוק ציחקק "זה פשוט מלא בג׳אמפסקרס וכמו שיונגי אמר, סקס." הוא המשיך.
"היונגי אתה תשמור עלי עם מישהו מנסה להרוג אותי עם מסור נכון?" ג׳ימין שאל בפחד.
"כמובן שאני אשמור עליך.." נאנחתי והרמתי את ג׳ימין אלי.
"אני רוצה להמשיך לראות את הסרט" קאי אמר.
"בשום פנים ואופן לא!" ג׳ין צעק.
"אני אגיד אותך למאסטר הוסאוק!" קאי צעק עליו בחזרה.
"תפסיקו לצעוק~~" ג׳ימין התבכיין ודחף את הראש שלו לכתף שלי.
לקחתי אותו מהר לחדר שלנו והנחתי אותו על המיטה בעדינות.
"אני רוצה שהם יחזרו~" ג׳ימין אמר וניגב את הדמעות שלו."גם אני." נאנחתי ונתתי לו נשיקה קטנה על הלחי, טאהיונג נכנס לחדר שלנו ואחריו גם ג׳אנגקוק.
"אנחנו יכולים להיות פה? אנחנו מרגישים רע להיות זוג לידם" ג׳אנגקוק אמר.
"כן בואו" חייכתי אליהם חיוך קטן, טאהיונג נתן לג׳אנגקוק נשיקה קטנה על הלחי ואז הוא גרר אותו למיטה. נכנסתי יחד עם ג׳ימין מתחת לשמיכה וג׳ימין נתן לי מלא נשיקות קטנות וחמודות.
"אני אוהב אותך באני באנ" שמעתי את טאהיונג אומר לג׳אנגקוק והצטרפה לזה גם נשיקה רטובה. רציתי להגיד משהו אבל תארתי לעצמי שהם צריכים להוציא את זה מהמערכת שלהם..
"אני אוהב אותך טאהטאה" ג׳אנגקוק ציחקק שוב שמענו נשיקה רטובה. ג׳ימין גילגל את העיניים שלו ונישק אותי חזק, איכשהו זה הפך לתחרות ואני התחלתי להרגיש ממש לא בנוח עם שאחי הקטן גונח גניחות קטנות תוך כדי שבעלו מנשק אותו ואני נמצע באותה מיטה איתו.
"אוקיי זה מספיק." התיישבתי מהר במיטה ודחפתי את טאהיונג מג׳אנגקוק "אתם רוצים לעשות סקס לכו לעשות את זה בחדר שלכם."
"היונגג~" ג׳אנגקוק התבכיין והסתכל עלי בפנים חיוורות.
"לכו."
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romance(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...