"טוב בייבי אני אחזיר אותך לבית ספר" אמרתי לג׳ימין וליטפתי לו את הגב.
"מה???? לאאא!!" ג׳ימין התבכיין והסתכל עלי עם פרצוף עצוב וכועס.
"אני סתם צוחק" ציחקקתי ונישקתי לו את המצח "אני אוהב אותך" חייכתי אליו.
"ואני אוהב אותך" ג׳ימין לחש וחזר לחבק אותי חזק. הוא העביר את היד שלו על החזה שלי והתחיל ללקק את העור הלבן והחלק שלי, ליקוקים קטנים ומתוקים.
"אתה מנקה אותי מהשפיך שלך בייבי?" שאלתי וליטפתי לו את השיער.
"לא רק... דאדי..." ג׳ימין חייך חיוך חמוד והמשיך ללקק לי את החזה.
"נהנת מהאיבר הגדול של דאדי חתלתולי שלי?" שאלתי וחייכתי אליו.
"כן דאדי" ג׳ימין נשך את השפה שלו וחיבק אותי. הוא התחיל להסמיק אז הוא הסתיר את הפרצוף שלו ממני.
ליטפתי לו את האוזניים והוא הפך לחתול, נתתי לאף שלו נשיקה קטנה וחיבקתי אותו.
הוא כזה קטן שזה מתוקק, המשכתי ללטף אותו בעדינות עד שהוא נרדם. קמתי מהמיטה, הלכתי להתקלח וכשיצאתי ג׳ימין כבר התעורר. שלחתי את היד שלי לכיוונו וחייכתי אליו, ג׳ימין הפך לבן אדם ורץ אלי להחזיק לי את היד.
הכנסתי אותו למקלחת, הלבשתי אותו ונתתי לו נשיקה קטנה על המצח.
"היונגיי" ג׳ימין חיבק אותי חזק."כן בייבי?" ציחקקתי וחיבקתי אותו בחזרה.
"ג׳יני היונג הולך לכעוס..." הוא נאנח.
"אני יודע.. אבל לא נורא. אני הדאדי שלך אחרי הכל.. אם הוא ירצה להעניש אותך הוא יצטרך להעביר את זה דרכי.. ואני כמובן לא אסכים" חייכתי והרמתי אותו אלי. חזרנו הביתה וג׳ין מיד עלה עלינו, אין לנו אפילו מושג איך אבל אנחנו פשוט נכנסנו הביתה והוא התחיל לצעוק עלי.
"אני לא מבין מה אתה רוצה ממני ג׳ין?? הוא הסכים לזה. אני לא אנסתי אותו!""זה לא משנה!! הוא עדיין קטן!! " ג׳ין צעק.
"הוא התקשר אלי ואמר לי הוא מוכן ג׳ין אני אוהב אותו אתה לא יכול להחזיק את זה נגדי!" צעקתי.
"אם אתה באמת אהבת אותו אתה היית מתנהג כמו מבוגר אחראי ושם לו גבול! זה ביג דיל ואתה הרבה יותר גדול ממנו אתה יודע בדיוק על מה אני מדבר! מה הדבר הבא יונגי?? אלכוהול?? סמים?"
"אתה מגזים ג׳ין!! אתה יודע שאני לא כזה אבל סקס זה משהו שונה! הוא אוהב אותי ואני באמת אוהב אותו! לא רק בגלל הגוף שלו.
וחוץ מזה גיל כבר מזמן מחוץ לפרק! זה כבר לא משנה כמה זמן אני חיי לפניו אנחנו שווים!""שווים? שווים הא?? אז אתה חושב שאני לא שומע שהוא קורא לך דאדי?! שאתה מעניש אותו, מחנך אותו! הוא אפילו יודע במה אתה עובד?! מה אתה לא סומך עליו?!!?!?" ג׳ין המשיך לצעוק.
"אתה עכשיו עובר את הגבול ג׳ין!!! אתה יודע בדיוק למה אני לא מספר לו!" צעקתי "תעזוב אותנו כבר כל מה שקורה בינינו זה לא פאקינג עינינך! כמו שאני לא מתערב ביינך לבין נאמג׳ון אתה אל תתערב ביני לבין ג׳ימין!" הרמתי את ג׳ימין ועליתי לחדר שלי יחד איתו.
הנחתי אותו על המיטה בעדינות ונישכבתי לידו.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romance(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...