"היונגי אני עייף בוא נלך לישון." ג׳ימיו אמר בקול תמים וחמוד.
"לא ג׳ימיני כולם הולכים לראות סרט זה אומר שגם אנחנו באים" נאנחתי.
"אוףףף~ אבל הסרטים שאתם אוהבים הם כאלה משעממים" הוא התלונן.
"אוקיי אתה יכול להירדם עלי באולם קדימה בוא נצא מחכים לנו" אמרתי וגררתי אותו מחוץ לחדר.
"הינה הם אפשר לצאת" ג׳אנגקוק אמר כולם.
"רואה איך אנחנו מעקבים את כולם??" לחשתי לג׳ימין.
"למה אתה אומר את זה כאילו זה אשמתי? זה אתה שרצה לעשות סקס" ג׳ימין אמר ובדיוק כולם השתתקו והסתכלו עלינו.
נאנחתי והרמתי את ג׳ימין אלי "אייש זה לא הפתעה, כולכם שמעתם" הוא המשיך והניח את הראש שלו על הכתף שלי."אני צריך לקשור את החבר שלי ברצואה אבל ג׳ימין יכול להגיד מה שהוא רוצה ועדיין לצאת מזה בשלום" הוסאוק אמר כי הוא לא אהב את התחצפות של ג׳ימין.
"אנחנו עובדים על זה" נאנחתי "גוד בוי" נתתי לג׳ימין נשיקה קטנה על המצח.
"אני רואה" הוסאוק אמר בטון סרקסטי. יצאנו כולנו מהבית. "יונגי. אתה חייב להפסיק להתייחס אליו כאילו הוא תינוק" הוסאוק נאנח.
"אני לא חושב ששאלתי אותך איך להתייחס לבייבי שלי" גילגלתי את העיניים שלי.
"אתה לא רואה היונג הם מושלמים אחד לשני" ג׳אנגקוק אמר להוסאוק וציחקק.
"היונגי~" ג׳ימין תיפס עלי וחיבק אותי חזק.
"מממ אתה כזה בייבי חמוד" ציחקקתי ונישקתי אותו.
"אני אוהב אותך" ג׳ימין לחש וחייך.
"אני אוהב אותך חתלתולי" חייכתי אליו ונישקתי אותו חזק.
"רק לי זה מוזר שהם רבו לפני שניה?" טאהיונג שאל.
"אולי תתעסקו בעניינים שלכם" אמרתי והצמדתי את ג׳ימין אלי.
"אל תתייחס אליהם היונגי תסתכל עלי אני פה" ג׳ימין אמר ותפס לי את הלחיים.
"היי" ציחקקתי והצמדתי את האף שלי לאף שלו.
"היי" ג׳ימין ציחקק ומיד נישק אותי.
"הגענו!" ג׳ין חנה את האוטו וכולנו יצאנו החוצה לכיוון הבית קולנוע. בחרנו סרט ונכנסנו לאולם.אני התיישבתי ליד ג׳אנגקוק וג׳ימין כמובן התישב לידי ולידו ישבו הוסאוק וקיא. הוסאוק הניח את היד שלו על שתי הידיות של הכיסא אז ג׳ימין הניח את היד שלו על הידית שמימנו ואני הנחתי את היד שלי מעליו והחזקתי לו את היד.
הוא הניח את הראש שלו על הכתף שלי והתכסה בסוודר שלי."אתה באמת לא רואה את כל הסרט בייבי?" שאלתי בלחישה.
"זה משעמםםם~ " ג׳ימין התלונן בשקט והחביא את הראש שלו מתחת לסוודר, נאנחתי ועטפתי אותו בעדינות עם יד אחת בזמן שביד השניה שלי אני מחזיק בקבוק קולה ממולא בדם וטיפה של צבע מאכל שחור, בשביל האמינות.
ג׳ימין החזיק לי את היד שהייתה מונחת לו על הכתף והלך לישון. בסוף הסרט סחבתי אותו לאוטו ובבית מיד החלפתי לו בגדים והכנסתי אותו למיטה.
כולם עוד היו ערים כי השעה הייתה תשע והם ישבו בסלון ודיברו אז לפני שבאתי לצאת ולהצטרף לשיחה, שמעתי את הקול הקטן של ג׳ימין "אתה הולך?" הוא שאל.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Любовные романы(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...