"תרגע ג׳ימין" יונגי נאנח והשתחרר מהאחיזה שלי.
"תחזוררר~~" התבכיינתי ורצתי אליו מהר.
"אני סך הכל הולך למטבח" הוא ציחקק ונתן לי נשיקה קטנה.
"ניצחת! ניצחת! תרים אותי~" התבכיינתי ומשכתי לו בחולצה.
"בייבי לך לחדר אני בא אוקיי" יונגי נאנח.
"לא. תרים אותי." קבעתי.
"אתה רוצה שדאדי יעניש אותך?" יונגי שאל.
"לא דאדי.." מילמלתי ועזבתי לו את החולצה.
"אז לך לחדר אני עוד רגע מגיע." הוא אמר והלך למקרר, עלית במדרגות עם פרצוף עצוב ונישכבתי במיטה. יונגי עלה לחדר שלו אחרי כמה דקות שהוא היה למטה במטבח והוא חזר עם ארוחת בוקר בשבילי. הוא הניח את הצלחת על השידה ליד הראש שלי ונשכב מעלי.
"הבאתי לך אוכל נסיך קטן שלי" הוא לחש לי ונישק לי את העורף."אתה מוחץ אותי" אמר וניסיתי להוריד אותו ממני.
"סליחה בייבי בוי" יונגי ציחקק וירד ממני, התיישבתי במיטה ונישקתי אותו חזק. הוא כמובן נישק אותי בחזרה והוריד את היד שלו לתחתונים שלי.
"דאדי..." לחשתי והתנתקתי מהנשיקה.
"כן בייבי?" הוא שאל ונתן לי עוד נשיקה קטנה.
"תודה על הארוחת בוקר" חייכתי והעברתי את היד שלי על החזה שלו "אתה כבר שתית דם?" שאלתי.
"כמובן" יונגי ענה "תאכל אני רוצה לעשות משהו איתך" הוא ציחקק.
"אני לא חושב שמגיע לך" אמרתי.
"אוקיי" יונגי אמר וקם מהמיטה.
"לא! לא!" מיד התחרטתי על מה שאמרתי ומשכתי אותו בחזרה אליו.
"מתי את תבין שאתה לא יכול לשלוט בי?" יונגי שאל וישב בחזרה במיטה.
"אני מצטער דאדי" לחשתי וחיבקתי לו את היד.
"מממ אתה לא צריך להתנצל" הוא חייך אלי הוא ישב לידי עד שסיימתי לאכול ואז רציתי שהוא יתן לי קצת יחס כי הוא כל הזמן דיבר בטלפון אז נצמדתי אליו ודחפתי את הראש שלי לצוואר שלו ובמקום לנתק את הטלפון ולהתייחס אלי הוא ליטף לי את האוזניים לכמה שניות ואז הוא המשיך לדבר בטלפון.
אז התחלתי להציק לו זה התחיל בנגיעות קטנות על הכתף ועבר לדחיפות והתבכינויות..."סליחה רגע, יש לי פה חתול ממש נידי" יונגי אמר והסתכל עלי "מה בייבי?" הוא נתן לי נשיקה קטנה
"תתייחס אלי..." עשיתי פרצוף עצוב.
"כבר. בסדר?" יונגי נאנח וחזר לדבר בטלפון "כן זה חבר שלי. ההייבריד כן כן." יונגי ציחקק.
"יונגי! תעצור את מה שאתה עושה!!" הוסאוק נכנס לחדר חטף ליונגי את הטלפון מהיד וניתק את השיחה.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romansa(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...