"ג׳ימין... אתה נראה קצת עצוב היום.. אולי כדאי שתתקשר ליונגי והוא יעודד אותך..." ג׳אנגקוק אמר.
"הוא אמר שאני מיוחד. אבל עכשיו אני יודע שהוא שיקר לי.." אמרתי בקול פגוע.
"הוא לא שיקר... אתה באמת מיוחד בשבילו...הוא באמת ממש אוהב אותך והוא ממש שמח איתך.." ג׳אנגקוק ניחם אותי.
"אתה חושב..?" שאלתי.
"למה שלא תדבר איתם בעצמך.." ג׳אנגקוק הוציא את הטלפון שלי מהכיס האחורי "לך למקום שיהיה לך פרטיות... אני אגיד למורה שאתה לא מרגיש כל כך טוב." הוא חייך, לקחתי ממנו את הטלפון ורצתי למאחורי בית ספר, התיישבתי על הדשא והתקשרתי ליונגי.
בשיחת טלפון-
יונגי: "כן בייבי הכל בסדר?"
ג׳ימין: "כן... לא... אולי..כן אבל לא אבל אולי גם כן-"
יונגי: "מה קורה בייבי..?"
ג׳ימין: "אמרת לי שאני מיוחד אבל אז טאהיונג וג׳אנגקוק אמרו שאתה התנהגת ככה עם כל אחד"
יונגי: "ככה אני מביע את האהבה שלי... אתה רוצה שאני אמצע דרכים אחרות...?"
ג׳ימין: "לא..."
יונגי: "יופי כי אין לי עוד דרכים" *יונגי ציחקק לתוך הטלפון* "חוץ מ.... אתה יודע מה..."
ג׳ימין: "אני מצטער..."
יונגי: "מצטער על מה?"
ג׳ימין: "אני מצטער שאני ככה... קנאי.."
יונגי: "אתה באמת מקנא? בייבי אין לך שום סיבה לקנא... מה שהיה היה אני אוהב אותך עכשיו אני איתך עכשיו... זה מה שחשוב"
ג׳ימין: "אתה צודק היונג אני האידיוט" *ג׳ימין ניסה לא לבכות.. אבל ללא הצלחה..*
יונגי: "בייבי אל תבכה..."
ג׳ימין: "אני נוראי... אני לא רוצה לחזור הביתה אל תבוא לקחת אותי ואל תחפש אותי."
יונגי: "ג׳ימין אתה פזיז מיד תנשום עמוק ותרגע לפני שתעשה משהו שאתה תתחרט עליו."
ג׳ימין: "אבל אני רק מסבך לך את החיים. אני אוהב אותך ואני לא רוצה להרוס לך את החיים.."
יונגי: "להרוס?? לסבך?? חיים?? איזה חיים יש לי בדיוק?? אני בן אלמוות נכון, אבל זה לא חיים בלעדיך.. אני ריק.. אתה הופך את זה לחיים, כי אתה נותן לי משמעות... חיים זה לא חיים אם אין להם משמעות. אל תעזוב אותי בייבי אל תריגש אשם, כי אין סיבה."
ג׳ימין: "היונג אני מפחד"
יונגי: "למה? אתה לא מרגיש בטוח?"
ג׳ימין: "לא...לא בגלל זה...אני לא רוצה להיות עוד אחד מהאקסים שלך...מי יודע מתי אתה תפגוש ותתאהב במישהו אחר...?"
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Любовные романы(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...