100

1K 80 17
                                    

"לאאאא!!!! צאאא!!" ג׳ימין צעק עלי אבל אני לא זזתי אני יודע בדיוק איך להתמודד עם ג׳ימין. אני לא אתן להיט שלו לנצח אותי. הוא היה בן אדם אחר תחת ההשפעה של ההיט שזה גרם לי להרגיש עצוב, ולדאוג נורא בשבילו ועדיין אני לא יכלתי לעזוב אותו לבד. זה מסוכן.
אני שכנעתי את כולם שזה בגלל ההיט ושג׳ימין לא באמת ככה כמובן שהם היו כבר מודעים לעיניין אבל הייתי צריך להזכיר להם מי זה באמת ג׳ימין. האמת שכשהוא הסביר לי למה הוא ברח אני לגמרי הבנתי אותו. הוא הרגיש רע על ההתנהגויות המוקצונות שלו. אבל אני לא הייתי מוכן לתת לו להיות לבד במצב כזה. זה מסוכן מידי.
אני תכננתי להציע לו נישואים היום, אני כבר כמה זמן מתכנן לעשות בשבילו משהו גדול... ודווקא היום כי אני רציתי משהו שקצת יסיח את דעתו מההיט ויגרום לו לשמוח.
'אני צריך לאלתר משהו כאן בבית... אבל קודם נשכיב את החתלתולי שלי לישון' חשבתי לעצמי והרמתי את ג׳ימין אלי, הוא נלחם בי, זה לא הזיז לי. הוא צעק עלי, שזה קצת צרב באוזניים אבל זה לא היה משהו שאני לא יכלתי לסבול. הוא אז התחיל לבכות אני יכלתי לראות בעיניים שלו שזה בכי של יאוש, הוא מתחיל להשבר. אני לא יכול לתת לזה לקרות.

"היי בייבי אני כאן" לחשתי לו בטון מרגיע, ג׳ימין מיד הפסיק 'זהו זה, זה מה שזה לקח?' חשבתי לעצמי. כל הזמן הזה הוא לא הפסיק לבכות ועכשיו, אחרי שאמרתי לו שאני כאן הוא פשוט השתתק.
חיבקתי אותו בעדינות ונתתי לו נשיקות קטנות על הלחיים המתוקות שלו.

"אני מצטער" ג׳ימין לחש אחרי כמה דקות.

"אני לא מסכים לך להתנצל" אמרתי.

"לא. תתרחק!" ג׳ימין ניסה לדחוף אותי.

"לא, בייבי.. אני כאן איתך" אמרתי וג׳ימין הוריד את השמיכה בכניעה וחשף במבוכה את המכנסיים המוחתמות בשפיך.
"אתה כזה מתוק, אני אוהב אותך כל כך" ציחקקתי ומיד נישקתי אותו חזק.

"אתה חושב שזה חמוד??" ג׳ימין שאל.

"כן, עכשיו אנחנו יכולים ללכת להתקלח ביחד" חייכתי "אבל קודם.. אני יכול אולי?" טיילתי עם האצבעות שלי על הירך שלו.

"אני רגיש מידי עכשיו היונגי, אני אתחיל לבכות שוב" ג׳ימין אמר והאיבר שלו התחיל להתקשות, כנראה המחשבה על זה עוררה את האיבר של ג׳ימיני שוב.

"אוקיי קטני שלי. בוא נלך להתקלח" אמרתי וקמתי מהמיטה ג׳ימין קם אחרי ורץ לחבק אותי.
הצמדתי אותו אלי והוא הוציא גניחה קטן ואז התחיל לבכות.

"כואב לי~" הוא בכה.

"אני יודע." הורדתי לו מהר את הבגדים והכנסתי אותו למקלחת. באתי להכנס יחד איתו אבל הוא עצר אותי.

"לאלאלא! זה יקרה שוב היונג." ג׳ימין הניח את הידיים שלו על החזה שלי.

"אני יודע שזה רק ההקדמה להיט אבל זה עזר בהתחלה... אולי זה יעזור גם עכשיו.. אתה לא נתת לי לעזור לך בזה כל השבוע..אני מתגעגע לחור הצר שלך" אמרתי והתקרבתי אליו טיפה.

yoonmin Hybrid & a VampireWhere stories live. Discover now