יצאנו שלושתינו לטייל ואז הגענו לפארק, לא אותו הפארק שמצאתי את ג׳ימין שם..
"זה לילה נעים..." חייכתי אל ג׳אנגקוק."כן קריר אני אוהב את זה." ג׳אנגקוק חייך אלי בחזרה.
"קוקי... אני צריך לספר לך משהו..." אמרתי והושבתי את ג׳ימין לידי.
"מה? יש לנו עוד אח??" הוא שאל.
"לאלא... משהו שונה.. שאתה לא יכול לספר לאף אחד חוץ מג׳ין כי ג׳ין כבר יודע... אה וגם אתה לא יכול לזלזל" נאנחתי.
"לזלזל? במה?"הוא שאל.
"אתה תבין עוד שניה....ג׳ימין...." הסתכלתי על ג׳ימין וכלום לא קרה הוא פשוט ישב והסתכל עלי.
"היונג... הכל בסדר איתך..?" ג׳אנגקוק שאל מבולבל.
"ג׳ימין! זה לא מצחיק" אמרתי לג׳ימין, ג׳ימין הפך לבן אדם והתחיל לצחוק.
"כאוב לי~~" הוא צחק בקול עם דמעות בעיניים.
"אתה רוצה שאני אשאיר אותך פה??" שאלתי חסר סבלנות.
"לא לא לסליחה" הוא ניסה לעצור את עצמו מלצחוק.
"היי אני ג׳ימין יונגי היונג אימץ אותי" ג׳ימין הציג את עצמו בפני ג׳אנגקוק."היונג אתה באמת רוצה להגיד לי שאתה אימצת הייבריד??"ג׳אנגקוק שאל מופתע..
"אוקיי אני אספר לך מה קרה..." סיפרתי לג׳אנגקוק מה שקרה בפעם הראשונה עם ג׳ימין.
"אז מה עכשיו כל הייבריד מסכן שאתה תראה אתה תאמץ??" ג׳אנגקוק שאל טיפה מוגעל.
"לא... ג׳ימין פשוט היה חמוד." חייכתי.
"אני שונא אותך בלב שלם" ג׳ימין הסתכל עלי.
"אוקיי אתה מוזמן ללכת" גילגלתי את העיניים שלי.
"מתי אתה תתחיל להילחם עלי??" ג׳ימין שאל.
"מתי שיתחיל להיות לי איכפת" אמרתי..
"וואו אתם מסדרים ממש טוב ביינכם.. היונג אתה בטוח שזה רעיון טוב?" ג׳אנגקוק שאל.
"אל תתערב" ג׳ימין אמר לג׳אנגקוק בחוצפה.
"אוקיי זהו זה ג׳ימין אתה לא מתנהג יפה.. קדימה ג׳אנגקוק בוא נלך" נעמדתי.
"לא! לא! לא~~ אל תנטוש אותייי~~" ג׳ימין חיבק אותי חזק והתבכיין נאנחתי והרמתי אותו אלי.
"תבקש סליחה..""סליחה... היונג." ג׳ימין אמר בשקט.
"לא לי לג׳אנגקוק " דרשתי.
"ס-סליחה ג׳אנגקוק..." ג׳ימין אמר "שמח?" הוא שאל אותי.
"מאוד" חייכתי חיוך קטן..
"אוקיי המערכת יחיסים ביינכם ממש מבלבלת אבל מה שמשמח אותך היונג..." ג׳אנגקוק נאנח.
"נו נו נו אם זה לא היחיד במינו פארק ג׳ימין... ידעתי שהרחתי את הדם שלך" לפתע הגיע עוד ערפד לפארק.
ג׳ימין מיד חיבק אותי חזק ודחף את הראש שלו לצוואר שלי, חיבקתי את ג׳ימין בחזרה ונאנחתי.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Любовные романы(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...