/מעבר שנה/
"הינה החתול השובב שלי~~" ציחקקתי כשראיתי את ג׳ימין רץ אלי בידיים פתוחות אחרי יום ארוך בבית ספר וגם לי היה יום ארוך במועצה ואני כל הזמן חשבתי עליו וכמה שאני מתגעגע אליו.
"היונגייי~" ג׳ימין קרא בהתלהבות וקפץ עלי, החזקתי אותו צמוד אלי וחיבקתי אותו חזק "התגעגעתי אליך! ראית איזה יפה?! מתחיל לרדת שלג!!" ג׳ימין התלהב.
"כן ראיתי וזה אומר שיום השנה שלנו מתקרב בייבי" ציחקקתי.
"באמת אתה לא סופר גיל אבל אתה כן סופר כמה שנים אנחנו במערכת יחסים?" ג׳ימין שאל וציחקק.
"אני פשוט יודע שלך זה איכפת לי לא ממש איכפת." אמרתי "אבל זה לא אומר שאני לא מתכנן לך משהו אז תתכונן חתלתולי שלי" ציחקקתי והכנסתי אותו אוטו.
"אז בייבי לא סיפרת לי איך זה להיות בכיתה יב סוף סוף. זה השנה האחרונה שלך בבית ספר איך אתה מרגיש עם זה?" שאלתי."אני לא רוצה לדבר על זה, זה אולי השנה האחרונה שלי בבית ספר אבל אני ראיתי את הלוח מבחנים שלי ולא נראה לי שאני אשרוד עד אז." אמרתי.
"אתה תיהיה בסדר אני כאן איתך. או ויש לי חדשות מרגשות קאי התחיל לדבר והוא רוצה לדבר איתך" אמרתי.
"מה באמת??" ג׳ימין שאל בהתרגשות.
"כן. הוא עדיין ינסה לתקוף אותך אבל הוא מצליח לשלוט על הכאב שלו כבר. אני לא צריך להגיד לך מה הוסאוק עושה לו..אתה תשמע את זה"
"הם עושים רעש? יותר מאיתנו?" הוא שאל.
"אתה מתכוון יותר ממך. ולא ממש לא" ציחקקתי "הוסאוק לא כזה טוב כמוני" אמרתי בקול מתנשא והסתכלתי על התגובה של ג׳ימין ולא משנה כמה הוא ניסה להילחם בזה ראיתי אותו נושך ומללקק את השפה שלי.
"אתה חרמן עכשיו בייבי?" שאלתי כשעצרתי ברמזור."פפפפ לאאא" ג׳ימין הכחיש וציחקק.
"אוקיי מה שתגיד" מילמלתי והמשכתי לנסוע. ברגע שהגענו הביתה ג׳ימין מיד רץ לדבר עם קאי הוא ישב רחוק ממנו אבל קאי דיבר איתו רגיל. אחרי שעה עליתי לחדר של הוסאוק וטפחתי על הכתף של ג׳ימין. ג׳ימין הוריד את היד שלי ממנו אז הבנתי שהוא עדיין רוצה להשאר עם קאי "אני הולך עם מארק לסרט בייבי אתה רוצה לבוא איתי?" שאלתי.
"אתה הולך עם מארק..? לבד..?" ג׳ימין לפתע שאל והסתובב אלי.
"כן... אבל אני מזמין אותך אם אתה רוצה לבוא" חייכתי אליו.
אני רוצה להשאר עם קאי אבל אני יודע שמארק עדיין דלוק עליך." ג׳ימין נאנח.
"איך אתה יודע?" שאלתי מבולבל.
"אתה אמרת לי." גילגלתי את העיניים שלי.
"אה נכון, אבל זה בטח עבר לו. אז בכל מקרה אתה בא או לא?" שאלתי, ג׳ימין הסתכל על קאי ואז עלי.
YOU ARE READING
yoonmin Hybrid & a Vampire
Romance(למי שכבר מכיר את הספרים שלי אז כן זה עוד ספר על ערפדים והייברידים) יונגי הוא ערפד בן מאות שנים, הוא הפסיק לספור באיזה שלב... וג׳ימין הייבריד בן שש עשרה הוא רק תינוק לעומת יונגי אבל יש לא חוצפה. סיפור אהבה בין שני יצורים שדורות אחורה המשפחות שלהם...