Merhaba! 👋🏼
Şimdiden söyleyeyim, yıldıza bir tık istiyorum.
Küserim bak!
Bu arada medyada bölümle ilgili video var. Bakmayı ihmal etmeyiniz 😉
Yaklaşık iki saat süren yolculuğumuz sonrasında hafta sonunu geçireceğimiz doğu denizi kıyısındaki butik otele varmak üzereydik.
SeYoung aldığı iyot kokusundan ve deniz manzarasından dolayı son derece mutluydu. Yüzündeki kocaman gülümseme beni de mutlu ediyordu. Araladığı camdan elini uzatmış, rüzgarın aralarından süzüldüğü parmaklarını dans ettiriyordu gözleri kapalı.
*
Otele varıp arabayı otoparka bıraktığımızda sahilde dizili bungalovları gösterip "Onlardan birinde kalacağız, nasıl? Hoşuna gitti mi?" diye sordum. Eliyle ağzını kapatmış gözlerini kocaman açmıştı.
Elinin üzerine dudak hizasına bir öpücük bıraktım. Bu kadar tatlı olmak zorunda mıydı?
Odamıza, daha doğrusu ufak bungalovumuza yerleştiğimizde ise SeYoung etrafı büyülenmiş gibi izliyordu. "Burası harika bir yer Taehyung. Böyle bir yerin varlığından haberim bile yoktu! Nasıl buldun burayı? Ya da daha önce kimlerle geldin mi demeliydim?"
Mimiklerindeki ani değişimler beni güldürmüştü. Hayranlıkla bakan gözleri son cümlesiyle öfkeye bırakmıştı yerini saniyeler içinde.
"Ben de ilk defa geliyorum güzelim. İnternetten buldum. Otelin bu kadar iyi çıkacağını beklemiyordum. Ama yorumlar da aldığı puanlar da çok iyiydi. O yüzden tereddütsüz rezervasyon yaptım."
Bungalovumuz, diğer bungalovlar gibi kum sahil üzerine kuruluydu. Her bir bungalovun giriş olarak da kullanılan geniş balkonu denize bakıyordu, hiç bir bungalov direk birbirini görmüyordu, kısa boylu palmiyelerle pencerelerin görüş alanı kısıtlanmıştı.
Kaldığımız yer mahremiyet açısından son derece iyi dizayn edilmişti. Tam da istediğim yerdeydik. İki gün boyunca bütün gözlerden uzak, SeYoung'la baş başa olabilecektik.
*
Balkon korkuluklarına dayanmış manzarayı seyretmeye başlamıştı SeYoung. Dalga sesleri eşliğinde sağa sola yavaşça salınıyordu. Onu uzaktan izlemek çok keyifliydi, ama ona katılmak daha da keyifli olacaktı.
Yanına gitmek üzere odada adımlamaya başlamıştım. SeYoung bir anda durdu. Ben de onunla birlikte durdum. Bütün bedeniyle dönüp kalçasını korkuluğa yasladı bu kez.
Bana bakıyordu, keyifli olduğu her halinden belliydi. Kollarını iki yana açtı bir anda. İşte bu beni çok mutlu etmişti.
Vakit kaybetmeden hızlı adımlarla yanına yaklaştım ve açtığı kolları arasına girdim. Anında kollarını boynuma dolamıştı.
"Ben çok mutluyum" diye fısıldadım kulağına.
Ondan da karşılık almıştım. Başını aşağı yukarı sallamıştı, yanaklarımız birbirine sürtüyordu. "Ben de" dedi kısık çıkan sesiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
On His Pillow
FanfictionKim TaeHyung bir anlığına, doğru olduğunu düşündüğü bir karar verdi. Bu kararın sonuçlarını hiç düşünmemişti. Şimdiyse hiç bir şey eskisi gibi değildi. * * * Yayımlanma Tarihi: 23.12.2020 Bitiş Tarihi: 10.05.2021 #OnHisPillow #3 (#kth)