67 Özel Bölüm Kim vs Park

103 18 125
                                    

Merhabaaa! 👋🏻

Yeni bölüme hoş geldiniz.

Buyrun bölüme geçelim

Zevkle okumalar

*


Jimin'in Anlatımından;

"Hyung! Yardım edeceğini söyle, hadi, lütfen!" 

"Senin gibi yüzyılın çapkını bir adam benden yardım mı istiyor?" diye sordum benim playboyları suya götürüp susuz getiren kardeşime. "Buna şaşırmalı mıyım?"

"Hadi ama hyung! EunJin'i tanımıyorsun sanki... Ne kadar aksi olduğunu benden iyi biliyorsun. Bana HAYIR derse ve camiada bu duyulursa bütün karizmam yerle bir olur." Kardeşimin yüzündeki yalvarır ifade çok komikti. 

Taehyung'un kardeşi EunJin ile flört etmek istiyordu. Ama EunJin'den çekindiği için bir ortam yaratamıyordu. 

Benden yardım isteyecek kadar düştüğüne inanamıyordum.

Çünkü sevgili kardeşim HwaMin gece hayatı olan, üstelik ortamlarda çok da popüler olan bir çocuktu. 

Yakışıklılık genlerimizde vardı ama onun benden üstün yanı; şeytan tüyüne sahip olmasıydı. Kendini hemen sevdirebiliyor, insanlarla çabuk kaynaşabiliyordu. 

EunJin için de HwaMin'in bu huyu tahammül edilemezdi. O kendi çekirdek çevresine bir fazlasını bile katmazdı. Sohbet ettiği kişiler belliydi ve asla onların dışına çıkmazdı. 

Bizim ateşli playboy ile de arkadaş olmuyordu. Sanırım HwaMin'i tetikleyen de buydu. 'Bir türlü elde edemediği kız!' 

"Sen sadece bir ortam oluşturacaksın. Bir araya gelmemizi sağlayacaksın. Hepsi bu! Hadi hyung! Sen yaparsın, biliyorum!" 

"Bana bak hayırsız!" dedim kolundan tutup çekiştirerek. "Taehyung'un kız kardeşinden bahsediyoruz! Kızın kalbini kırarsan ben de senin kafanı kırarım. Hatta ben kırmam Taehyung kırar. Ona göre. Bir salaklık yapacaksan hiç bulaşma kıza!" 

"Bu uyarıdan birlikte bulunacağımız ortamı oluşturacağını mı anlamalıyım?" diye sormuştu zeki şey!

"Sana güvenebilir miyim?" diye sordum kardeşime. Öyle ya ... En yakın arkadaşımın kız kardeşiydi... Benim de kız kardeşim sayılırdı. 

"Hyung, çok hoşlanıyorum! Öyle böyle değil... Çok!" 

Başımı aşağı yukarı salladım ve HwaMin'in gözlerinin içine baktım. Kardeşimin hislerinde samimi olduğunu görmüştüm. 

"Peki, bir şeyler ayarlamaya çalışacağım. Ama yanlış yaptığını görürsem seni pataklarım, ona göre!" dediğimde ise çocuk gibi boynuma sarılmıştı.

"Teşekkür ederim hyung! Teşekkür ederim! Söz veriyorum seni hayal kırıklığına uğratmayacağım." 

***

"Ne güzel oldu böyle ama değil mi?" deyip kadehimi kaldırdım. "Uzun zamandır birlikte vakit geçirmemiştik..." 

Aynı masa etrafında toplanmış yemek yiyorduk Kim ailesinin fertleri ve Park ailesi olarak. Taehyung ve SeYoung, oğulları JoonHo ile birlikte gelmişti. 

Üniversite sınavı için hazırlanan ve serpilip güzel bir genç kız olan EunJin ve küçük kardeş JongGyu'yu da özel şoförleri okuldan sonra bizim eve bırakmıştı.

On His PillowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin