49 Özel Bölüm (Şu İşin Adını Koyalım Artık)

196 19 70
                                    

Merhabaaaa!👋🏻

Şu işin adını koymaya geldim.

EunHee ve HoSeok'la başlıyorum bölüme, kim bilir kiminle bitiririm?🤭

Spontan gelişiyor herşey 😁

Başlayalım hadi.

Keyifli okumalar.

*

Bugün evimizde ağır misafirlerimiz olacaktı.

Ağır dediğime bakmayın aslında bizimkilerdi gelecek olanlar, ama bir fazlayla; Eunhee de davetliydi evimize.

Bugün toplanmamızın amacı; HoSeok ve EunHee'nin adını bir türlü koyamadıkları ilişkilerine, arkadaşları olarak müdahale edip, son noktayı koymaktı.

Tabii ki bu plan HanNa ve bana aitti.

Bizim beylerden pek bir aksiyon göremiyorduk ki bu konuda. Hiç biri çıkıp da "HoSeok git konuş kızla, şu işin bir adını koyun" demiyordu.

Grubun 'Esra Erol'la İzdivaç Servisi - Seul Ayağı' olarak bu iş tabii ki bize; SeYoung ve HanNa'ya düşüyordu.

*

Harıl harıl mutfakta hazırlık yaparken göz ucuyla da Taehyung'un bahçedeki büyük masayı hazırlamasını kontrol ediyordum.

Kalabalık olacaktık, her zamanki gibi; eksik bir şey olsun istemiyordum. Canım sevgilim de ona tembihlediğim her bir detaya dikkat ediyordu. 

Yaz dönemi bitmek üzereydi. Güz artık kendini yavaş yavaş hissettirmeye başlamıştı. Hava hala yeterince sıcak olsa da güz esintisi ciddi serinliğini hissettiriyordu.

JoonHo ve MinNa'yı düşününce, bu esintili havada bahçede oturmak çok da içime sinmiyordu açıkçası. Malum çocukları üşütebilirdik.

Onları içeride tutacak bir şeyler düşünmeye çalışıyordum. Ama aklıma Jungkook'tan başka çözüm gelmiyordu.

Ne de olsa bizim bebekler Jungkook amcalarıyla çok iyi anlaşıyorlardı. Salonda birlikte vakit geçirebilirlerdi diye düşünüyordum.

Sanırım onlarla ilgilenmeye Jungkook da hayır demezdi. Arkadaşının bu özel günü için ufak bir fedakarlık, iyilik yapabilirdi.

Bugün tam da kahvaltı yaptığımız sırada gelmişti Jungkook evimize, erkenden. 

"Evde sıkıldım, burada vakit geçireyim istedim" demişti kahvaltıda bize katılırken.

İyiden iyiye ailemizin bir parçası olmuştu arkadaşımız... Hemen her hafta sonu uğruyor, JoonHo ile oynuyordu.  

*

Misafirlerimiz peyderpey evimize varıyordu. 

İlk gelen YoonGi, onun ardından gelen ise Jin'di.

YoonGi Jungkook'u evde görür görmez söylenmeye başlamıştı. "Yine mi erkenden damladın sen? Evini, adresini bilmesem burada yaşadığını düşüneceğim. Taehyung şunu evlat edinin bari, boşa gitmesin."

On His PillowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin