58 Özel Bölüm Görücü Usulü Randevu (I)

132 17 100
                                    

Merhabaaa! 👋🏻

Başta Heidipeter08 olmak üzere hala OHP'ye yeni bölüm bekleyenler var.

Sanırım bu kitabın final yapmış olduğu gerçeğini hiçbirimiz kabullenmeyeceğiz 😁😁😁

O halde yeni özel bölüme hoş geldiniz.

Hadi başlayalım.

Zevkle okumalar.

*

Kim Taehyung'un Anlatımından;

"Bu akşam nereye gidiyoruz hyung?" 

Bu boşanma işi Namjoon hyunga pek yaramamıştı. 

Dışarıdan bakınca fazlaca dağılmış, hatta kendini kaybetmiş gibi görünüyordu.

Hemen her akşam YoonGi hyungla birlikte dışarı çıkıyor, her seferinde sabahı farklı bir yerde yapıyordu.

Bu kesinlikle sağlıklı düşünen Namjoon hyungun yapacağı şey değildi. 

Boşanmak örselemişti onu. İçinde oluşan boşluğu çapkınlık yaparak doldurmaya çalışıyordu, biliyordum. Bu hali üzüyordu beni. 

"Tamam, orada görüşürüz o halde." dedikten sonra telefonu kapattı Namjoon hyung. Belli ki yine dışarı çıkacaktı.

"Bu akşamı birlikte geçirseydik bari hyung. Çıkmasan?" Kendimce sevimlilik yaparak onu ikna etmeye çalışıyordum ama nafileydi. 

Dizlerine yapışıp 'lütfen bizimle kal Namjoon amca' diyen JoonHo bile onu ikna edememişti. 

Çoktan oturduğu yerden kalkmış, üstüne çeki düzen vermiş kapıya yönelmişti hyung. "Bana hiç dokunma Taehyung! Sakın babam gibi de nutuk çekmeye başlama! Böyle deşarj oluyorum ben."

Hızlı hareketlerle giriş kapısına kadar ilerlemiş ve ayakkabısını giymeye başlamıştı. "Hafta sonu birlikte takılalım. Belki beraber parka gideriz JoonHo, ne dersin? Olur mu?" demişti gönül almaya çalışır gibi. 

"Peki, nasıl istersen." dedim omuzlarımı düşürerek. 

Deşarj oluyorum diyordu. Ne yapsaydım, çocuk gibi dizimin dibinde otur mu deseydim... 

"Yemek için teşekkürler SeYoung! Her zamanki gibi yine harikaydı." 

Hyung bahçede, otoparktaki aracına doğru ilerliyorken arkasına dönüp el sallamıştı. Mutlu görünüyordu. Bu, En azından benim için yeterliydi. 

Ama şu hovarda hayata fazlaca alışacak diye de endişeliydim. 

Hyungun arabasına bindiğinden emin olduğumuzda kapıyı kapattı SeYoung. "Namjoon'un bu halleri hiç hoşuma gitmiyor. Bir şey yapmalıyız Taehyung. Yoksa Namjoon bir daha asla eskisi gibi olamayacak."

Oğlumu kucağıma alıp SeYoung'a döndüm. "Ne yapabiliriz ki hayatım? Kocaman adam. Kendisinin akıl edip yaptığının yanlış olduğu gerçeğini görmesi gerek." 

On His PillowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin