52 Özel Bölüm (Yoona)

133 21 13
                                    

Merhabaaaa!👋🏻

Çanlar yeni bölüm için çalıyor 😁

Başlayalım mı?

Keyifli okumalar.

*

Kapı ziliyle birlikte birkaç saat önce verdiğim market alışverişimin teslimatını alacağımı düşünüyordum. Hışımla yerimden kalktım ve koşturarak kapıya ulaştım. Evde uyuyan küçük bir çocuk vardı ve şu an onun uyanması isteyeceğim son şeydi.

Teslimatçı tam zamanında geldi diye düşünüyordum. Oysa ki gelen çok daha başkasıydı. Kapıyı açtığımda Jungkook'la karşılaşmıştım.

"Ahhh, çok hastayım! Hiçbir yerim tutmuyor."

Gözleri yarı kapalı bir şekilde kendini içeri atıvermişti.

"Neyin var tatlım? Yüzün kireç gibi olmuş."

"Çok hastayım SeYoung!" demişti arkadaşım. "İyi bakılmaya ihtiyacım var. Bana bakarsın değil mi canım arkadaşım? Hı?"

Çoktan salona varmış, kendini kanepeye atmıştı. Gözlerini açamıyordu bile.

"Buraya gelene kadar hastaneye gitseydin. Serum filan takıp rahatlatırlardı seni. İlaç alsaydın keşke."

"Hastaneden geliyorum zaten." Üşüdüğünü gösterircesine ellerini kolları üzerinde gezdiriyordu Jungkook. Ateşi olabilirdi.

"Alt tarafı soğuk algınlığı için seni hastanede yatıramam, evine git dinlen dedi Jin hyung. İlaç da yazdı ama alamadım. Evde yalnız başıma ne yapardım SeYoung? Buraya attım kendimi. Ahh çok kötüyüm ben!"

Elimi alnına götürüp kontrol ettim. Hafiften ateşi de vardı. "Kalk hadi burada rahat edemezsin. Misafir odasını hazırlayayım sana. Hem JoonHo'ya da hastalık bulaştırma şimdi durduk yere."

Omzumdan aşırdığı koluyla destek alıyordu yürürken. Alt tarafı soğuk algınlığı geçiriyordu, ama bütün erkekler gibi Jungkook da hasta olduğu zaman ekstra nazlı oluyordu.

"Reçeteni ver bakalım, TaeHynung'a aldırayım ilaçları hemen. Ne kadar erken kullanmaya başlarsan o kadar erken iyileşirsin canım." Cüzdanından çıkardığı reçetesini uzatmıştı arkadaşım.

"Bekle, sana pijama getireyim." Taehyung'un pijamalarından birini Jungkook'a vermek için yatak odasına gittiğimde bir yandan da TaeHyung'la telefonda görüşüyordum. Ondan reçetede yazan ilaçları hemen getirmesini istiyordum.

"Çok mu kötü?" diye sormuştu sevgilim. "Gözünü açamıyor. Nerede üşüttüyse... Şifayı fena kapmış. Ben bakarım ona problem yok. Sen hemen ilaçları getir sevgilim."

Pijamaları giyinen arkadaşım hemen uykuya dalıvermişti.

Hazır JoonHo uyurken ve evimizde bakılması gereken bir hasta varken mutfağa girip çorba yapmak için kolları sıvadım. Bol sıvı tüketmeliydi nazlı hasta.

Çok geçmeden Taehyung da elinde ilaçlarla gelmişti. Jungkook'un nerede olduğunu sorduğunda misafir odasında yattığını söyledim. "İyi, çıkmasın o odadan, oğluma hastalık bulaştırmasın."

İlaçlarını odasına bıraktığımızda Jungkook hala uyuyordu, terlemişti de. Üzerini değişmesi gerekiyordu, teri üzerinde kurumamalıydı.

Taehyung'un birkaç parça kıyafetini hazırlayıp odasına bıraktım. "Sevgilim sen üzerini değiştirmesi için Jungkook'a yardım et. Ben de yemeğini hazırlayayım"

On His PillowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin