Merhabaaa! 👋🏻
Bu ara durdurulamayan bir enerjiye sahibim.
Bana ne oldu bilmiyorum. Sabahın 6sında kalkıp, hazırlanıp işe gidiyorum. Bütün gün çalışma bölgelerinde geziyorum, sıcağın altında! Akşam 7de eve geliyorum, yemek yiyip bölüm yazıyorum!
Bişi söyleyeyim mi? Bu ben değilim!
Normal şartlarda tosur toosur uyumam gerekiyor.
Hayır olsun bu enerji!
Bi yerde tıss diye patlamam umarım 🤭
Neyse çok uzattım, sorry!
Bakın bölüm yazdım 😁😁
Fazla enerjimi bizimkilere yönlendirdim bu kez de..
Hadi başlayalım.
Keyifli okumalar.
*
"Söyle bakalım JoonHo, bu kim?"
"Şeyong"Jungkook oğlumu kucağına oturtmuş düğün fotoğraflarımızın olduğu albümde fotoğraftakileri parmağıyla işaret ediyor ; JoonHo'dan gösterdiği kişilerin isimlerini söylemesini istiyordu.
"Peki bu kim? Tanıdın mı şunu JoonHo?"
"Şeyong"Bakışlarım elimdeki telefonumdaydı. Ama kulağım oğlum ve Jungkook amcasındaydı. Sohbetleri komikti.
"Şeyong değil şapşik Taehyung! Taehyung!"
Minik oğlum kafasını aşağı yukarı sallıyor, hala "Şeyong" diyordu.
Ne yapsaydı benim yavrucuğum, henüz yirmi aylıktı ve kelimeleri zar zor telaffuz ediyordu.
Aslında Jungkook'un isimler konusunda ısrarcı olmasının nedenini biliyordum. JoonHo'nun sevimli telaffuzunu duymayı sevdiği için ısrarla isimleri tekrar tekrar söyletiyordu oğluma.
Cidden de JoonHo'nun yarım yamalak konuşması çok şirindi. Bayılıyordum onun kelimeleri değiştirmesine.
"JoonHo, hadi Jungkook amcaya annenin ismini söyle bebeğim." Jungkook bugün oğluma nasıl konuşacağını öğretmek için yemin etmişti anlaşılan. Hala ısrarla isimleri söyletmeye çalışıyordu.
JoonHo ise yine "Şeyong" demişti. Anlamsızca Jungkook amcasının yüzüne bakıyordu.
"O zaman, bir de babanın ismini söyle şimdi" dedi Jungkook, dizleri üzerine oturttuğu oğlumu sıkı sıkı tutuyordu.
"Şeyong" dedi minik oğlum, dili dönmüyordu işte neyin ısrarını yapıyordu Jungkook.
"Ohoo! Sizin çocuk anasını babasını bilmiyor daha. Eğitemiyorsunuz siz bu çocuğu. Konuşamayacak benim minik zamparam, karşı cinsle iletişime geçemeyecek."
Pis pis konuşuyordu oğlumun yanında, kötü örnek Jungkook amcası! Oğlumu hemen ondan uzaklaştırmalıydım.
"Doğru konuş Jungkook, zampara deme oğluma!"
Oturduğum yerden kalkıp yanlarına yaklaştım. "Gel babacığım sen bana. Jungkook amca sana güzel şeyler öğretmiyor." JoonHo'yu kucaklayıp tekrar oturduğum yere döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
On His Pillow
ФанфикKim TaeHyung bir anlığına, doğru olduğunu düşündüğü bir karar verdi. Bu kararın sonuçlarını hiç düşünmemişti. Şimdiyse hiç bir şey eskisi gibi değildi. * * * Yayımlanma Tarihi: 23.12.2020 Bitiş Tarihi: 10.05.2021 #OnHisPillow #3 (#kth)